Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Wpływ agentury wpływu na opinię publiczną – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Wpływ agentury wpływu na opinię publiczną – ebook
CENA NEXTO
Wpływ agentury wpływu na opinię publiczną – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Andrzej Lebiedowicz  

30.09.2025

01.09.2025

polski

134

Ridero

978-83-8431-412-8

  • EPUB
Opis

W dobie wojen hybrydowych, cyfrowej manipulacji i globalnej dezinformacji ta książka odsłania kulisy wpływu na opinię publiczną. „Wpływ agentury wpływu na opinię publiczną” to wnikliwa analiza mechanizmów, które dziś decydują o tym, co myślimy, komu wierzymy i jak wybieramy.

Ta publikacja spełnia wymagania dostępności zgodnie z dyrektywą EAA.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

12,11 zł 20,19 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,15 zł
i
Wpływ agentury wpływu na opinię publiczną - ebook
18,17 zł 20,19 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,15 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!