Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Współczesna psychologia mediów: Nowe problemy i perspektywy badawcze – ebook

ebooki: Współczesna psychologia mediów: Nowe problemy i perspektywy badawcze – ebook
CENA NEXTO
Współczesna psychologia mediów: Nowe problemy i perspektywy badawcze – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Agnieszka Ogonowska   Grzegorz Ptaszek  

03.10.2024

polski

252

Impuls

978-83-7850-465-8

  • EPUB
  • PDF
  • MOBI
Opis

Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. […]
Proponujemy Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski.
Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek
fragment Wstępu
[…] chciałbym docenić wysiłek Redaktorów, który zaowocował zebraniem przedstawionych w monografii artykułów. Uważam, że publikacje dotyczące psychologii mediów i nowych języków komunikacji są obecnie bardzo potrzebne. Technologia wciąż znacznie wyprzedza refleksję nad psychologicznymi skutkami jej wdrażania.
dr hab. Piotr Francuz, prof. KUL
fragment recenzji

Cena Klubowicza Nexto Premium?

21,00 zł 35,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,50 zł
i
Współczesna psychologia mediów: Nowe problemy i perspektywy badawcze - ebook
24,50 zł 35,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,50 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!