Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy – ebook

ebooki: Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy – ebook
CENA NEXTO
Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Ewa Badzińska   Krzysztof Gołata   Marek Szczepański  

28.08.2024

polski

122

Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej

978-83-7775-384-2

  • PDF
Opis

W pierwszym rozdziale szczególną uwagę zwrócono na konwergencję medialną oraz kulturę konwergencji i uczestnictwa (narzędzia Web 2.0 i 3.0), na niestandardowe działania w promowaniu wizerunku przedsiębiorstwa i marki (marketing partyzancki, graffiti, body painting, street painting, ambient media), na promocyjne działania przedsiębiorstw w środowisku wirtualnym (blogi korporacyjne, grywalizacja),
a także na wykorzystanie aplikacji mobilnych (kody QR, rozszerzona rzeczywistość). Drugi rozdział jest poświęcony problematyce zarządzania kryzysami (w znaczeniu kryzysów w zakresie public relations). Przeanalizowano w nim kryzys w mediach społecznościowych spowodowany wprowadzeniem nowej oferty produktowej platformy satelitarnej nc+. W trzecim rozdziale uwagę skoncentrowano na współczesnych instrumentach kreowania wizerunku przedsiębiorcy jako osoby publicznej (różnego rodzaju kampanie informacyjne, propagowanie działań przedsiębiorców) i społecznej ocenie tych działań. Zaprezentowano kilka najgłośniejszych kampanii informacyjnych prowadzonych w ostatnich latach.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

9,24 zł 15,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,78 zł
i
Współczesne formy komunikowania oraz kreowania wizerunku firmy i przedsiębiorcy - ebook
12,63 zł 15,40 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,78 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!