Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów Tom 2 – ebook

ebooki: Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów Tom 2 – ebook
CENA NEXTO
Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów Tom 2 – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

03.10.2024

polski

222

UMCS

978-83-227-9820-1

  • PDF
Opis

Docenić trzeba bardzo aktualny tytuł monografii, który uruchomił w autorach liczne i ciekawe tory analiz medioznawczych. Wielość i różnorodność spojrzeń na dziennikarstwo w kontekście sytuacji kryzysowych stanowi niezaprzeczalny walor tej publikacji. Czytelnik podczas lektury ma okazję zapoznać się z tekstami poglądowymi, artykułami analitycznymi, refleksjami dotyczącymi różnych typów dziennikarstwa, poziomów komunikowania i form medialnego przekazu. Jednocześnie wszystkie teksty łączy mniej lub bardziej wyraźnie wyartykułowana troska o jakość dziennikarstwa i medialnych komunikatów. Zgromadzone w tym tomie artykuły stanowią źródło wiedzy, inspiracji metodologicznych, potwierdzają bogactwo ujęć badawczych typowe dla dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach. Tom zatytułowany Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury to publikacja ważna i potrzebna. Będzie z pewnością wykorzystywana przez medioznawców, studentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć więcej o istocie dziennikarstwa oraz wyzwaniach, z którymi przedstawiciele tej profesji się mierzą.

Z recenzji

dr hab. Katarzyny Drąg

Cena Klubowicza Nexto Premium?

22,20 zł 37,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
i
Współczesne media. Dziennikarstwo w czasach kryzysów Tom 2 - ebook
33,30 zł 37,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,90 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!