Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego – ebook

ebooki: Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego – ebook
CENA NEXTO
Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Katarzyna Dziewanowska  

28.09.2018

01.01.2018

polski

408

C.H.Beck

978-83-812-8678-7

  • PDF
Opis

Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego […]. Książka Katarzyny Dziewanowskiej pt. „Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego” jest rzetelną pracą naukową, zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia […]. Poważnym osiągnięciem Autorki jest przedstawienie wyników interesujących badań empirycznych przeprowadzonych na relatywnie dużej próbie w Polsce.

Prof. dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków.  Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem).

Dr hab. Mikołaj Herbst
Uniwersytet Warszawski
Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych

Cena Klubowicza Nexto Premium?

59,40 zł 99,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,30 zł
i
Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego - ebook
84,15 zł 99,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,30 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!