Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego – ebook

ebooki: Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego – ebook
CENA NEXTO
Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Agata Niemczyk   Aneta Oleksy-Gębczyk  

02.10.2020

01.01.2020

polski

142

C.H.Beck

978-83-8198-665-6

  • PDF
Opis

Autorki monografii prezentują koncepcję wykorzystania instrumentów marketingu relacji (Identyfikacja, Indywidualizacja, Interakcja, Integracja, Uczciwość relacji) w kształtowaniu więzi w jednostkach terytorialnych.

Publikacja:

  • wypełnia lukę badawczą w zakresie skuteczności wykorzystania instrumentów marketingu relacji w jednostkach terytorialnych;
  • będzie mogła posłużyć jako źródło informacji dla lokalnych liderów chcących wykorzystać zalety płynące z budowania długotrwałych więzi relacyjnych;
  • zawiera nowatorską koncepcję kreowania sukcesu jednostki terytorialnej, mierzonego liczbą zadowolonych zarówno mieszkańców, przedsiębiorców, jak i turystów, która to koncepcja jest zweryfikowana empirycznie, dając podstawę rekomendacji dla władz samorządowych;

Monografia jest adresowana zarówno do naukowców podejmujących problematykę marketingu relacji w jednostkach terytorialnych, jak i do praktyków w ich działalności samorządowej, szczególnie menedżerów samorządu terytorialnego, a ponadto do wykładowców i studentów w procesie edukacji na kierunkach zarządzania oraz gospodarki i administracji publicznej.

Zdaniem recenzenta przygotowana monografia nosi znamiona nowości, wypełnia lukę badawczą w przedmiotowym aspekcie. Autorki proponują bowiem nie tylko inne niż dotychczas dominujące spojrzenie na kwestię relacji z interesariuszami w jednostkach terytorialnych, ale także przedstawiają skuteczny sposób radzenia sobie z tym wyzwaniem. Oryginalny wkład Autorek odnosi się głównie do adaptacji instrumentów marketingu relacji 5"I" do specyfiki jednostki terytorialnej oraz opracowania narzędzi i procedury badawczej umożliwiającej określenie oddziaływania poszczególnych instrumentów na wyodrębnione grupy interesariuszy. (...) Odpowiednio stosowane modele zaproponowane przez Autorki mogą stanowić ważną pomoc w ocenie rzeczywistych relacji pomiędzy władzami samorządowymi a interesariuszami. Atutem pracy jest wykonanie obliczeń w programie R.

dr hab. Wiesława Kuźniar, prof. UR
Uniwersytet Rzeszowski
Instytut Ekonomii i Finansów

Cena Klubowicza Nexto Premium?

44,50 zł 89,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,30 zł
i
Wykorzystanie instrumentów marketingu relacji w jednostkach samorządu terytorialnego - ebook
62,30 zł 89,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,30 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!