Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Young consumers as participants of market processes – ebook

ebooki: Young consumers as participants of market processes – ebook
CENA NEXTO
Young consumers as participants of market processes – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Ewa Badzińska  

29.08.2024

polski

60

Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej

978-83-7143-905-6

  • PDF
Opis

Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny i jest poświęcona problemowi kształtowania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku młodych konsumentów. Punktem wyjściowym badań była analiza podstaw decyzji i zachowań konsumentów w świetle teorii użyteczności oraz preferencji i wyboru. Zwrócono uwagę na złożoność uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych, determinujących postępowanie konsumenta na rynku. Następnie dokonano przeglądu badań pierwotnych i wtórnych dotyczących zachowań rynkowych polskiej młodzieży. Zaprezentowano współczesne trendy konsumenckie typowe dla tego segmentu rynku i warunki ich kształtowania. Scharakteryzowano grupę młodych uczestników rynku – omówiono ich typy oraz style życia i konsumpcji. Zwrócono uwagę na rolę młodego konsumenta w społeczno-gospodarczym rozwoju kraju oraz w kształtowaniu sfery konsumpcji.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

9,60 zł 16,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,20 zł
i
Young consumers as participants of market processes - ebook
13,12 zł 16,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,20 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!