Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19 – ebook

ebooki: ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19 – ebook
CENA NEXTO
ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19 – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Bogdan Mróz  

28.08.2024

polski

100

Szkoła Główna Handlowa

978-83-8030-517-5

  • PDF
Opis

Opracowanie składa się z wprowadzenia oraz pięciu rozdziałów, w których zostały zawarte najważniejsze wnioski podsumowujące wyniki zrealizowanego projektu badawczego. W pierwszym rozdziale scharakteryzowano społeczne i gospodarcze konsekwencje pandemii COVID-19, zwłaszcza dla branż szczególnie dotkniętych przez towarzyszące jej lockdowny i obostrzenia sanitarne. Drugi rozdział został poświęcony analizie wpływu pandemii na rozwój sektora e-commerce. Trzecia część opracowania charakteryzuje wpływ pandemii na zachowania konsumentów w świetle wyników dostępnych badań empirycznych. W czwartym rozdziale zawarto krótką prezentację metodyki przeprowadzonego badania własnego, charakterystykę respondentów oraz wyniki badania empirycznego zrealizowanego w czterech krajach (Polska, Czechy, Niemcy i Włochy) ukierunkowanego na rozpoznanie wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumentów. W ostatnim, piątym rozdziale podjęto próbę nakreślenia możliwych scenariuszy rozwoju konsumpcji i trendów w zachowaniach konsumenckich w okresie po ustaniu pandemii.

(fragment wstępu)

Cena Klubowicza Nexto Premium?

14,70 zł 24,50 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,15 zł
i
ZACHOWANIA KONSUMENTÓW W CZASIE PANDEMII COVID-19 - ebook
22,05 zł 24,50 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,15 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!