Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie – ebook

ebooki: Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie – ebook
CENA NEXTO
Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Joanna Wiechoczek  

28.08.2024

polski

228

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

978-83-7875-650-7

  • PDF
Opis

Problematyka podjęta w monografii dotyczy wartości dla klienta i jej innowacji oraz sieci biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie, w których ta wartość jest definiowana, kształtowana, komunikowana i dostarczana, czyli podlega procesowi zarządzania. Badaniami objęto globalnych producentów zajmujących wiodące pozycje na światowym rynku, którzy oferują konsumpcyjne produkty wybieralne, oparte na zaawansowanych technologiach. Rozpatrywany zintegrowany model sieciowy innowacji w odniesieniu do produktów zaawansowanych technologicznie nie został do tej pory dobrze rozpoznany w literaturze, dzięki czemu niniejsza publikacja uzupełnia lukę badawczą w zakresie innowacji wartości dla klienta w ujęciu multisektorowym.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

14,40 zł 24,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,80 zł
i
Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie - ebook
19,90 zł 24,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,80 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!