Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Zarządzanie marką – ebook

CENA NEXTO

Ryszard Kłeczek   Adam Sagan   Jacek Kall  

01.08.2016

01.01.2013

polski

320

Wolters Kluwer

978-83-264-6047-0

  • PDF
Opis
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas.
We współczesnej gospodarce wzrasta liczba osób zajmujących się, zarządzaniem marką. Dla nich właśnie przeznaczona jest ta książka. Autorzy odpowiadają w niej na dwa podstawowe pytania: co zrobić, by marka była silna, dostrzegana i doceniana przez nabywców, i jak zwiększyć wartość marki, to znaczy jej zdolność do długoterminowego generowania gotówki.

W książce szczegółowo omówiono takie zagadnienia, jak:
  • świadomość i wizerunek marki, lojalność wobec marki oraz mechanizm oddziaływania marki na decyzje zakupowe,
  • sposoby pomiaru świadomości i wizerunku marki oraz świadomości kategorii produktu,
  • skuteczne wprowadzanie marki na rynek (wybór rynku docelowego i pozycjonowanie marki, wybór elementów marki, testowanie koncepcji oferty i testy produktu),
  • zarządzanie portfelem marek,
  • techniki reklamowe używane do wspierania wizerunku marki oraz metody testowania reklam i pomiaru świadomości reklamy,
  • finansowe aspekty zarządzania wartością marki.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

25,19 zł 50,37 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,26 zł
i
Zarządzanie marką - ebook
35,26 zł 50,37 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,26 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!