Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna – ebook
CENA NEXTO
Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Renata Zarzycka  

01.01.2024

01.01.2024

polski

179

Akademia Rozwoju Coaching Życia

978-83-67225-69-4

  • EPUB
  • PDF
  • MOBI
Opis

PODRĘCZNIK AKADEMICKI. Obecna pozycja naukowa jest przeznaczona ściśle dla czytelnika na wyższym poziomie edukacji, studiującego wymienione tu zagadnienia. Czytelnik nieprzygotowany edukacyjnie, może nie zrozumieć wielu omawianych tu definicji, słownictwa stricte naukowego i poruszanych zagadnień technicznych. Książka przeznaczona jest dla umysłów oczytanych w tematyce branży dziennikarskiej, medialnej i komunikacji społecznej oraz dla studentów tej dziedziny, licencjatów, magistrów i doktorantów. Opiera się na pracy doktorskiej autorki, która poruszając tematykę multidyscyplinarną, za swoją pracę otrzymała najwyższe oceny  w recenzjach profesorskich.  Omawia przemiany związane z cyfryzacją mediów w ostatnich trzech dekadach i powiązane z nimi pojęcie cyfryzacji oraz konwergencji w odniesieniu do różnych mediów. Dalej definiuje je ze szczególnym uwzględnieniem „cyfryzacji”, „konwergencji mediów” oraz „mediatyzacji”. Porusza temat pracy dziennikarzy, zwyczajów czytelników oraz danych ze statystyk w mediach prasowych, a także z zamieszczanych na ich łamach reklam. Prezentuje również wyzwania stojące przed współczesnymi mediami prasowymi.

Przedmiotem rozważań niniejszej pracy uczyniono zagadnienie cyfryzacji prasy. Praca obejmuje problematykę rozwoju prasy i wskazuje na jego przeobrażenia oraz perspektywy funkcjonowania na tle transformacji cyfrowej współczesnych mediów. Proces ten wpisuje się w kontekst innych współczesnych procesów m.in. ekonomiczno-gospodarczego, socjologiczno-kulturowego, komercjalizacji, marketingu, zarządzania i globalizacji. Efekty tych zmian można dostrzec również w obszarze informatyczno-technicznym, który w ostatnich trzech dekadach stopniowo przyspieszał. Szczególnie uwidocznił się on w czasie pandemii COVID-19 podczas wielomiesięcznego lockdown, ze skutkiem nieodwracalnych i długotrwałych zmian na rynku mediów, szczególnie związanych z prasą i reklamą.

Uzupełnieniem książki jest 473 przypisy źródłowe, bogata bibliografia, spis tabel,  oraz dodatkowe materiały, związane z tematyką pracy.

Dr Renata  Zarzycka - doktor Komunikacji Społecznej i Mediów, medioznawca, dyplomowany coach, mediator i negocjator, Współautor kilkudziesięciu artykułów naukowych, poświęconych edukacji medialnej i społecznej komunikacji oraz ponad setki cyfrowych prac w formie audiobooków i ebooków.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

35,94 zł 59,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,93 zł
i
Cyfryzacja mediów. Przemiany w sektorze prasy. Edukacja Medialna - ebook
49,12 zł 59,90 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,93 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!