Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Edukacja dwujęzyczna przez projektowanie Multialfabetyzacja przedmiotowo-językowa – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Edukacja dwujęzyczna przez projektowanie Multialfabetyzacja przedmiotowo-językowa – ebook
CENA NEXTO
Edukacja dwujęzyczna przez projektowanie Multialfabetyzacja przedmiotowo-językowa – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Barbara Muszyńska  

28.08.2024

polski

152

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-23559-8

  • EPUB
  • MOBI
Opis
"Zintegrowane kształcenie przedmiotowo-językowe jest podejściem w kształceniu dwujęzycznym, w którym dodatkowy język (najczęściej język obcy) jest używany do nauczania oraz uczenia się przedmiotów innych niż ten język. Moim celem jest zachęcić nauczycieli, studentów, metodyków i badaczy teorii kształcenia oraz pedagogów do pracy z teoriami naukowymi i wykorzystywania ich w praktyce poprzez tworzenie środowiska wspierającego uczenie się, w którym uczący się mogą czerpać z różnych, celowych sposobów budowania wiedzy i poznania. W tekście wskazuję na możliwość wykorzystywania pojęcia multialfabetyzacji w kształceniu przedmiotowo-językowym, zarówno na zajęciach językowych, jak i przedmiotowych. Książka ta przyjmuje konwencję knowledge translation, działania mającego na celu przeniesienie wyników badań naukowych wprost w ręce nauczycieli i edukatorów poprzez zilustrowanie tego, jak teorie mogą pracować w praktyce. W związku z tym każdy rozdział zawiera przykład, w którym teoria ulega zmaterializowaniu." Z tekstu "Stajemy przed koniecznością poszukiwania odpowiedzi na pytanie: w jaki sposób realizować kształcenie przedmiotowo-językowe w sytuacji doświadczanej wielości języków oraz światów i towarzyszącego mu zróżnicowania. Sugerowane w tej książce przejście od kształcenia przedmiotowo-językowego do multialfabetyzacji stanowi w moim przekonaniu interesującą odpowiedź na wyzwanie, przed jakim stajemy." Prof. dr hab. Roman Leppert "Książka Barbary Muszyńskiej niewątpliwie dostarcza istotnego głosu eksperckiego w obszarze wdrożeń działania dydaktycznego realizującego naukowe postulaty teoriopoznawcze. Co więcej, wskazuje na istotność owej wiedzy na temat aplikacyjności teorii u praktyków, czyli nauczycieli. Innymi słowy, podkreśla konieczność sięgania przez nich po naukowe uzasadnienia, by aktywnie współtworzyć wiedzę naukową w reflektywnym i refleksyjnym działaniu praktycznym. Monografia stanowi płynną i ważną lekturę zarówno dla teoretyków, jak i praktyków kształcenia językowego i obcojęzycznego." Dr Beata Karpińska-Musiał, prof. UG

Cena Klubowicza Nexto Premium?

32,40 zł 54,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,80 zł
i
Edukacja dwujęzyczna przez projektowanie Multialfabetyzacja przedmiotowo-językowa - ebook
45,90 zł 54,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,80 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!