Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia – ebook

CENA NEXTO

Adam Figiel   Iryna Manczak   Andrzej Szromnik   Sebastian Brańka   Weronika Griszel   Ewa Zadęcka  

28.08.2024

polski

196

Edu-Libri

978-83-63804-75-6

  • EPUB
  • PDF
  • MOBI
Opis

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

25,80 zł 43,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,10 zł
i
Marketing terytorialny. Nowe obszary i narzędzia - ebook
35,26 zł 43,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,10 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!