Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Semiotyka w marketingu: Jak badać znaki, symbole i kody rynku – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Semiotyka w marketingu: Jak badać znaki, symbole i kody rynku – ebook
CENA NEXTO
Semiotyka w marketingu: Jak badać znaki, symbole i kody rynku – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Krzysztof Polak   Marzena Żurawicka  

28.08.2024

polski

300

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-23399-0

  • EPUB
  • MOBI
Opis
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie semiotyka wskazuje na takie systemy znaków i konteksty, które warto użyć w budowaniu atrakcyjnej kulturowo marki i jej przekazu. Publikacja ta jest wynikiem doświadczenia autorów w badaniach rynku z zastosowaniem perspektywy semiotycznej. Krzysztof Polak i Marzena Żurawicka zrealizowali ponad 300 semiotycznych projektów badawczych dla firm, marek, instytucji w Polsce i na świecie. Przeprowadzili wiele wykładów, szkoleń i prelekcji związanych z analizą semiotyczną. To praktyczny podręcznik wprowadzający w świat semiotyki jako perspektywy poznawczej i analitycznej ze szczególnym uwzględnieniem semiotyki kultury i jej zastosowania w marketingu i komunikacji. Adresowany jest zarówno dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego i szeroko rozumianych badań rynku i kultury, jak i osób już zawodowo pracujących w tych obszarach. Książka jest kompletnym programem pokazującym krok po kroku metody pracy nad konkretnymi zagadnieniami. Jest skupiona na tzw. Applied semiotics. Ma pomóc w zorganizowaniu i przeprowadzeniu „reaserchu” wszędzie tam, gdzie ważny jest znak, symbol, znaczenie, narracja i kontekst kulturowy oraz pokazać, jak można wyciągać wnioski z takich analiz i tworzyć rekomendacje w procesach dizajnu, tworzenia komunikacji i strategii kulturowych marek.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

50,40 zł 84,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,80 zł
i
Semiotyka w marketingu: Jak badać znaki, symbole i kody rynku - ebook
71,40 zł 84,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,80 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!