Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Sternicy mediów: Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Sternicy mediów: Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku – ebook
CENA NEXTO
Sternicy mediów: Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Bogusław Nierenberg  

29.08.2024

polski

436

Wydawnictwo Naukowe PWN

978-83-01-23340-2

  • EPUB
  • MOBI
Opis

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

Cena Klubowicza Nexto Premium?

86,40 zł 144,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,80 zł
i
Sternicy mediów: Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku - ebook
129,60 zł 144,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 100,80 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!