Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego – ebook

Przeczytaj fragmentebooki: Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego – ebook
CENA NEXTO
Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego – ebook
Ten produkt możesz kupić jeszcze taniej – Zobacz

CENA NEXTO

Ewelina Masiarz  

13.01.2017

10.02.2016

polski

Novae Res

978-83-8083-162-9

  • EPUB
  • MOBI
Opis

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?

Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?

Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?

Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?

Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi? Na ile social media są nadal social?

Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki”…

Cena Klubowicza Nexto Premium?

11,40 zł 19,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,30 zł
i
Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego - ebook
17,10 zł 19,00 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,30 zł
Ładowanie rekomendacji…
Opinie o produkcie
Ocena:

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!