Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Przyszłość marketingu – książka

TANIEJ 7 %

Dominika Kaczorowska-Spychalska   Magdalena Kalińska-Kula   Agata Mardosz-Grabowska   Michał Moneta  

21.11.2020

polski

406

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

9788382202809

Produkt fizyczny: Książka

Opis

Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.

Przyszłość marketingu - książka

41,76 zł 44,90 zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!