Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego – książka

TANIEJ 5 %

Michał Bacior  

polski

166

CeDeWu

9788375567519

Produkt fizyczny: Książka

Opis

W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych.
Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.

Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego - książka

49,40 zł 52,00 zł
Ładowanie rekomendacji…

Opinie o produkcie

Ocena: 0 (0 oceniających)

Bądź pierwszą osobą, która doda opinię!