św. łukasz
Liczba pozycji: 4
Bractwo świętej Anny w Czeladzi w XVII — XX wieku – ebook
Łukasz Domagała
Przedmiotem rozważań tej książki jest Bractwo św. Anny istniejące w Czeladzi w latach 1651—1998. Celem pracy było zarysowanie dziejów tego Bractwa na tle tematyki brackiej w kontekście kraju, rejonu, parafii, a także próba przybliżenia słabo zbadanych źródeł jakimi są zachowane albumy brackie. Prezentowana praca stanowi przyczynek do dalszych badań nad księgami brackimi oraz prezentuje zarys dziejów...Data dostępności:
Data publikacji:
Stacja Jagodno. Tom 4. Serce z bibuły – ebook
Karolina Wilczyńska
"Jadwiga po stracie męża musi sama zająć się wychowaniem piątki dzieci i utrzymaniem domu. Pocieszenie znajduje w małych przyjemnościach: tworzy piękne róże z bibuły. Za namową kobiet spotykających się w dworku zapisuje się na kurs florystyczny. Czy uda jej się zrealizować marzenia i odnaleźć spokój? Jeszcze raz odwiedź z nami urokliwe Jagodno i przekonaj się, jak potoczyły się losy jego bohaterów… Czy...Data dostępności:
Data publikacji:
Himalaistka – audiobook
Wojciech Wójcik
Tajemnicze morderstwo pod wierzchołkiem K2. Wyprawa, która staje się walką o przetrwanie. Trwa narodowa wyprawa zimowa na K2. W decydującej fazie niespodziewanie zmienia się pogoda. Łukasz Lewicki, zmuszony do dramatycznego odwrotu spod samego wierzchołka, spada na dno lodowej szczeliny. Tam natyka się na zamarznięte ciało Iwetty Miller, znanej himalaistki, która zaginęła pół roku wcześniej. Z jej...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: