św marek
Liczba pozycji: 5
Myśl jak rzymski cesarz. Praktykuj stoicyzm Marka Aureliusza – audiobook
Donald Robertson
Myślisz, że kiedyś żyło się prościej i spokojniej? Absolutnie nie. Ludzkie problemy w swojej naturze się nie zmieniają, jedynie przybierają coraz to nowsze formy. Nie można tego zmienić, ale można podejść do tej kwestii tak jak wybitni starożytni myśliciele: żyć w zgodzie z filozofią stoicką, przezwyciężać własną irracjonalność i praktykować ćwiczenia duchowe, które są nadal aktualne i pomocne. Tylko...Data dostępności:
Data publikacji:
Jaglany detoks – audiobook
Marek Zaremba
Kasza jaglana - niekwestionowana królowa zdrowia. Znana od setek lat, zapomniana, teraz wraca na nasze talerze. To właśnie ona pomoże ci w walce o dobre samopoczucie. UWAGA! Audiobook nie zawiera przepisów To dzięki niej: • Oczyścisz organizm i zwiększysz jego odporność • Schudniesz, jedząc zdrowo • Poradzisz sobie z alergią pokarmową • Zwalczysz uporczywe infekcje...Data dostępności:
Data publikacji:
Miłość z odzysku – audiobook
Malwina Ferenz
Niezwykłe zdarzenia często miewają zupełnie zwykłe początki. Gdyby pan Staszek, pracownik kuratorium, nie przegrał sromotnie walki z klawiaturą własnego komputera, dyrektor szkoły numer dwanaście, przeżywający kryzys wieku średniego i samotnie wychowujący nastoletnią córkę, nigdy nie spotkałby kobiety swojego życia. Urzędnik przez prosty błąd okazał się jednak mistrzem świata w robieniu zamieszania...Data dostępności:
Data publikacji:
KREATYWNOŚĆ. Styl działania i cechy osób twórczych – audiobook
Marek Stączek
„Wszystko, co nas odtacza miało swój początek w czyjejś głowie.” H. Adler To interesujące i praktyczne rozważania z zakresu kreatywnego myślenia. Temat pierwszy - „Jakie cechy decydują o tym, że ktoś jest kreatywny?”. Tu autor omawia triadę cech: ‘otwartość - niezależność - wytrwałość”. W drugiej części zastanawia się nad tym, dlaczego największy wynalazca, T. Edison...Data dostępności:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: