Amazon
Liczba pozycji: 9
Z listów Bezosa. 14 żelaznych reguł rozwoju biznesu, dzięki którym wzrastał Amazon – audiobook
Steve Anderson Karen Anderson
W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony tytułów. Fizycznie taka księgarnia po prostu nie mogłaby istnieć. Bezos podjął ryzyko i zaczął realizować swój pomysł. W ciągu pierwszych 20 lat Amazon przechodził niezliczone kryzysy finansowe i rósł, aby...Data dostępności:
Data publikacji:
Alibaba. Jak Jack Ma stworzył chiński Amazon – audiobook
Duncan Clark
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej firmy, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - firma odniosła sukces bez precedensu: stała się największym wirtualnym centrum handlowym na świecie. Zakupy w nim robi co roku ponad 450 milionów klientów. Jeśli spojrzeć z perspektywy Zachodu, koniecznie trzeba dopowiedzieć, że Alibaba odgrywa...Data dostępności:
Data publikacji:
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google – audiobook
Scott Galloway
Bestseller „New York Timesa” Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne...Data dostępności:
Data publikacji:
Jutro, jutro i znów jutro – audiobook
Gabrielle Zevin
Dwoje zauroczonych sobą przyjaciół, Sam i Sadie, staje się partnerami w świecie projektowania gier wideo. Niespodziewany sukces przynosi im nie tylko sławę i radość, ale też stawia przed nimi najtrudniejszą życiową układankę, w której trzeba pogodzić pracę, przyjaźń, rodzinę i miłość... W grudniowy dzień Sam Masur wysiada z wagonu metra i w tłumie na peronie widzi Sadie Green. Wykrzykuje jej imię....Data dostępności:
Data publikacji:
Modern Love – audiobook
Daniel Jones
Kolekcja najlepszych tekstów z kultowej rubryki "The New York Times", na podstawie której powstał znakomity serial "Modern Love". Młoda kobieta przeżywa pięć etapów żałoby po odrzuceniu. Obiecująca czwarta randka pewnego mężczyzny kończy się na pogotowiu. Prawniczka z chorobą afektywną dwubiegunową doświadcza wzlotów i upadków randkowania. Wdowiec ma opory przed przedstawieniem dzieciom nowej...Data dostępności:
Data publikacji:
REIT-y. Inwestowanie w nieruchomości. – audiobook
Daniel Tokarz
Pewnie nieraz słyszałeś, że inwestowanie w nieruchomości na wynajem wymaga dużego kapitału początkowego i nakładów czasowych związanych z ich obsługą, nie mówiąc o kłopotach z nierzetelnymi najemcami. Czy jednak wiesz, że mając na rachunku maklerskim zaledwie 100 zł, możesz stać się współwłaścicielem hali wynajmowanej dla firmy Amazon, powierzchni serwerowej użytkowanej przez Netflixa lub ekskluzywnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie bój się błądzić – audiobook
Jeff Bezos
Jeff Bezos osobiście wyjaśnia podstawowe zasady i filozofię tworzenia, budowania oraz przewodzenia takim firmom jak Amazon czy Blue Origin. Ta książka zawiera niepowtarzalne i oryginalne doroczne listy do akcjonariuszy oraz liczne wykłady i wywiady Jeffa Bezosa, ukazujące historię życia, pracę i ewolucję poglądów miliardera. Autor uchyla rąbka tajemnicy swojego sukcesu, poruszając szereg tematów...Data dostępności:
Data publikacji:
Słowik – audiobook
Kristin Hannah
Miłość pokazuje nam, kim chcemy być. Wojna pokazuje, kim jesteśmy. Światowy bestseller już w Polsce! Dwie siostry, Isabelle i Vianne, dzieli wszystko: wiek, okoliczności ,w jakich przyszło im dorastać, i doświadczenia. Kiedy w 1940 roku do Francji wkracza armia niemiecka, każda z nich rozpoczyna własną niebezpieczną drogę do przetrwania, miłości i wolności. Zbuntowana Isabelle dołącza...Data dostępności:
Data publikacji:
POST CORONA - od kryzysu do szans – audiobook
Scott Galloway
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie jak...Data dostępności:
Data publikacji: