Czytelnik
Liczba pozycji: 18
Strzał – e-wydanie – 5-6/2024
Czasopismo przeznaczone dla czytelników interesujących się bronią palną i uzbrojeniem strzeleckim; najdłużej ukazujące się i najlepsze polskie pismo fachowe o broni i strzelectwie.Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 20,85 zł
Opinie o produkcie21,95 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,85 zł- Dostęp online PDF
Wasze Historie – e-wydanie – 9/2023
Wasze Historie to zbiór opowieści czytelniczek i czytelników magazynu i portalu Chcemy Być Rodzicami, którzy w poruszający sposób opisują swoje zmagania z niepłodnością. Każda historia zawiera komentarz eksperta - coacha płodności, psychologa lub lekarza. Cykl „Wasze Historie” jest publikowany raz na kwartał.Data dostępności:
Data publikacji:
Krótka historia ekonomii – audiobook
Niall Kishtainy
Skąd bierze się bieda? Czy kryzysów ekonomicznych naprawdę nie da się uniknąć? Czy interwencje państwowe w gospodarce są przekleństwem, czy też koniecznością? We wciągającej i dowcipnej książce, jaką jest audiobook „Krótka historia ekonomii”, Niall Kishtainy - historyk gospodarki - odpowiada na te podstawowe pytania, a także w przystępny sposób przedstawia główne idee ekonomiczne oraz siły...Data dostępności:
Data publikacji:
Mały Gość Niedzielny – e-wydanie – 9/2024
„Mały Gość Niedzielny” jest największym katolickim miesięcznikiem dla dzieci i młodzieży. Ukazuje się od 1926 r. Wydawany w około 100-tysięcznym nakładzie, adresowany jest do starszych uczniów szkół podstawowych i do gimnazjalistów. „Mały Gość” próbuje zainteresować młodego czytelnika otaczającym go światem stworzonym przez Boga. Dlatego w miesięczniku sporo miejsca zajmuje...Data dostępności:
Data publikacji:
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy – audiobook
Joanna Wrycza-Bekier
Pisać każdy może… tylko jak? Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów. Niezależnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Michał Bartyzel
Przy tworzeniu projektów informatycznych ludzie muszą umieć się dogadać. Brak wspólnej wizji, świadomości istnienia innych perspektyw czy zrozumienia potrzeb pomiędzy współpracującymi stronami zawsze prowadzi do porażki. Tym bardziej w środowisku Agile , gdzie ludzie ze świata biznesu i developerzy pracują razem, zdolność do skutecznej komunikacji staje się niezwykle ważna. Można nawet powiedzieć,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie. Nowe otwarcie – audiobook
Praca zbiorowa
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarażeni dźwiękiem: Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji – audiobook
Stanisław Trzciński
• Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny? • Czy maszyny zastąpią twórców i artystów? • Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca? • Czego słuchamy i jak zmieniliśmy się jako słuchacze w ostatnich latach? • Jak działają algorytmy i playlisty w serwisach streamingowych? • Dlaczego Elon Musk może być ważny dla słuchaczy muzyki? • Jak będą wyglądały wirtualne koncerty? •...Data dostępności:
Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – audiobook
Roman Kawszyn Adam Szaran
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...Data dostępności:
Data publikacji:
Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich. Każdemu można wmówić wszystko....Data dostępności:
Data publikacji: