Gry
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Gry komputerowe stały się powszechną formą rozrywki, cechującą się niebywałym potencjałem gospodarczym. Ich złożoność oraz często ogromny rozmach, przejawiający się w możliwości eksploracji rozległych wirtualnych światów, sprawiają iż badana materia jest dużym wyzwaniem pod względem prawnym, którą nauka prawa winna być żywo zainteresowana. Monografia kierowana jest przede wszystkim do osób, które...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Niniejszy podręcznik prezentuje wybrane organizacje międzynarodowe (w szczególności takie jak: ONZ, NATO, Unia Europejska, Rada Europy) oraz przykłady międzynarodowych organizacji pozarządowych, których działalność ma charakter globalny. Książka składa się z trzech części, z których: pierwsza zawiera ogólną charakterystykę organizacji międzynarodowych jako podmiotu prawa międzynarodowego, w tym m.in....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja przedstawia wzory ponad 60 typów umów z zakresu prawa autorskiego z komentarzami oraz ogólne zasady ich zawierania. -------------------------------------- Czwarte wydanie zostało rozszerzone o rozdział dotyczący nowych technologii , zawierający wzory i objaśnienia do umów: • o dygitalizację utworu, • o korzystanie ze sztucznej inteligencji, • o udział w stworzeniu gry komputerowej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Na 2020 rok, 70 lat po opublikowaniu Deklaracji Schumana, planowane jest rozpoczęcie dwuletniej, szeroko zakrojonej debaty polityczno-obywatelskiej nazywanej Konferencją w sprawie przyszłości Europy. Na plany te nałożyła się pandemia koronawirusa, co spowodowało modyfikację priorytetów w działalności Unii Europejskiej, a zwłaszcza konieczność przeprowadzenia jej reformy ustrojowej. Książka...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja poświęcona jest cywilnoprawnym aspektom dóbr wirtualnych , stanowiąc jednocześnie zaktualizowaną i rozszerzoną wersję pracy uhonorowanej I nagrodą przez Jury XVIII edycji konkursu na najlepszą pracę naukową na temat własności intelektualnej organizowanego przez Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej. Dobra wirtualne to niematerialne przedmioty oraz waluty funkcjonujące w grach lub społecznościach...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie