marek
Liczba pozycji: 76
Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie – ebook
David Brown
Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne...Data dostępności:
Data publikacji:
Druga Kryptorewolucja: Zostań rentierem w nowym ekosystemie Richarda Hearta – ebook
Mark Wild
Kryptowaluty są najszybciej rosnącym na wartości aktywem w historii ludzkości… Cena Bitcoina wzrosła o 6 900 000 razy z 0,01 USD do 69 000 USD w ciągu 12 lat. Ethereum wzrosło 32 000 razy z 0,15 USD do 4800 USD w ciągu 6 lat. Gdybyś zainwestował 1 dolara, mógłbyś zarobić bogactwo zmieniające życie, wielu to zrobiło. Potencjał do szalonych zysków wiąże się z wieloma zagrożeniami – ataki hakerskie,...Data dostępności:
Data publikacji:
Ja Kupiec, Ja Sprzedawca – ebook
Marek Ochmański Wojciech Polan
Zapraszamy. Poznaj tajniki pracy kupieckiej. Wywiad rzeka sprzedawcy z doświadczonym kupcem prowadzi czytelnika po zagadnieniach związanych z pracą Kupca w detalicznej sieci handlowej.Data dostępności:
Data publikacji:
Zapaść – ebook
Marek Szymaniak
Według Polskiej Akademii Nauk niemal połowie z dwustu pięćdziesięciu pięciu średnich miast w Polsce grozi społeczno-ekonomiczna zapaść. Wyludnienie, upadający przemysł, bezrobocie, problemy mieszkaniowe, utrudniony dostęp do ochrony zdrowia, smog, układy polityczne, coraz starsi mieszkańcy. Marek Szymaniak, autor książki Urobieni. Reportaże o pracy, próbuje ustalić, co jest przyczyną tak fatalnej sytuacji,...Data dostępności:
Data publikacji:
DOKUMENTACJA CEN TRANSFEROWYCH 2017 – ebook
Marek Smakuszewski
Przedsiębiorcy są odpowiedzialni za dokumentowanie transakcji z podmiotami powiązanymi. Przepisy ustaw o podatku dochodowym szczegółowo określają kiedy sporządzać takie dokumentacje. Przewidują także surowe kary zaniedbanie tego obowiązku. W publikacji przedstawiamy, kiedy należy sporządzać dokumentacje podatkowe w stanie prawnym obowiązującym od 1 stycznia 2017 r.. Celem publikacji jest ułatwienie...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak wysyłać pracowników w podróż służbową i jak ją rozliczać - odpowiedzi na pytania Czytelników – ebook
Marek Rotkiewicz
Opracowanie zawiera odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania pracodawców dotyczące kierowania pracowników w podróż służbową (w tym cudzoziemców), wydatków dokonanych przez pracowników podczas delegacji i zasad ich rozliczania, warunków wykorzystywania w czasie podróży pojazdów pracodawcy i tych niebędących jego własnością.Data dostępności:
Data publikacji:
Kto i kiedy powinien rozliczyć podatek u źródła – ebook
MAREK SMAKUSZEWSKI
Przedsiębiorcy i spółki będące osobami prawnymi często muszą wystąpić w roli płatników tzw. podatku u źródła. W opracowaniu przedstawiamy, czym jest podatek „u źródła” i kiedy polskie podmioty muszą wystąpić w roli jego płatnika. Podatek u źródła pobierany jest od wypłacanych za granicę płatności z tytułu m.in. dywidend, odsetek, należności licencyjnych, użytkowania urządzenia przemysłowego....Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki – ebook
Maciej Tesławski
Strategia marketingowa to książka, w której w jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku krajowym oraz międzynarodowym. Autor wraz z przyjaciółmi prowadzi Czytelnika krok po kroku przez kolejne etapy żmudnej, ale jakże satysfakcjonującej pracy stratega! Przestrzega przed pułapkami, które mażna spotkać na swojej drodze. Dodatkowe komentarze,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zbiór zadań z mikroekonometrii – ebook
Marek Gruszczyński Damian Przekop
Książka zawiera zadania z mikroekonometrii, bezpośrednio nawiązujące do treści podręcznika Mikroekonometria - pierwszego w Polsce kompendium analizy mikrodanych ekonomicznych, finansowych i społecznych. Dwa wydania podręcznika, z 2010 i 2012 roku, zostały dobrze przyjęte przez studentów, naukowców i praktyków. Niniejsze opracowanie zawiera znacznie więcej zadań niż podręcznik, podane są także ich rozwiązania,...Data dostępności:
Data publikacji:
Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę – ebook
Grzegorz Kosson
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę. Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się wielcy zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... złamali konwencję! Tradycyjne...Data dostępności:
Data publikacji: