marek
Liczba pozycji: 23
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie – audiobook
Krzysztof Wadas
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Pierdziszew Wielki – ebook
Marek Maculewicz
Bohaterem, a raczej antybohaterem, tego obrazoburczego antyeposu jest niejaki Eustachy Pacynka, który poprzez zbieg przypadkowych i paradoksalnych zdarzeń zostaje nieoczekiwanie dla samego siebie wójtem gminy Pierdziszew Wielki. Eustachy Pacynka to głupiec, nieudacznik i nierób, który w miarę przebiegu zdarzeń staje się dodatkowo chciwy, pyszny, nikczemny i zwyczajnie obleśny. Rozdział I opisuje...Data dostępności:
Data publikacji:
10 przykazań skutecznej marki – audiobook
Judyta Kowalczyk
„10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze. Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu. Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym...Data dostępności:
Data publikacji:
Zapaść – audiobook
Marek Szymaniak
Według Polskiej Akademii Nauk niemal połowie z dwustu pięćdziesięciu pięciu średnich miast w Polsce grozi społeczno-ekonomiczna zapaść. Wyludnienie, upadający przemysł, bezrobocie, problemy mieszkaniowe, utrudniony dostęp do ochrony zdrowia, smog, układy polityczne, coraz starsi mieszkańcy. Marek Szymaniak, autor książki Urobieni. Reportaże o pracy, próbuje ustalić, co jest przyczyną tak fatalnej sytuacji,...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 – audiobook
Artur Jabłoński Marek Piasek
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...Data dostępności:
Data publikacji:
Apple. Czy wiesz jak powstała najdroższa firma świata? – audiobook
Renata Pawlak Łukasz Tomys Mateusz Lubiński
Firma Apple pokonała długą drogę od producenta pierwszych na świecie komputerów osobistych do grona wzbudzających pożądanie marek luksusowych. Ewoluując nie zapominała o tym, co stanowiło jej fundament: o swoich użytkownikach, którym zapewniała poczucie wyjątkowości i pomagała budować ich prestiż. Zapraszamy do podróży w czasie, gdy Apple Computers było firmą dwóch Steve’ów, a nie potężną korporacją...Data dostępności:
Data publikacji:
Malinówek – ebook
Marek Ławrynowicz
W Malinówku, miasteczku, zdaniem niektórych, usytuowanym w centrum wszechświata, życie zdaje się toczyć stałym i przewidywalnym rytmem. Burmistrz, sekretarka Zosia, proboszcz, trębacz oraz pozostali mieszkańcy doskonale się znają, a społeczność nie ma przed sobą tajemnic. Pewnego dnia burmistrz postanawia uczynić Malinówek amerykańskim miasteczkiem. W tym celu zza oceanu zostaje sprowadzony wolontariusz...Data dostępności:
Data publikacji:
Czarny kruk – ebook
Marek Opaska
Co łączy korniszony, niedźwiedzia i grę komputerową? Czy dwie osoby, które dziś nie mogą na siebie patrzeć, jutro zostaną najlepszymi przyjaciółmi? I czy bajka dla dzieci może wciągnąć rodziców po uszy, a nawet bardziej? Odpowiedź znajdziecie w opowiadaniu przygodowo-edukacyjnym pt. Czarny kruk, które adresowane jest do dzieci w wieku 7—13 lat. Kupując tę książkę przekazujesz jednocześnie środki na potrzebujące...Data dostępności:
Data publikacji:
Rewolucja social media – audiobook
Michał Sadowski
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym! Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych , prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta....Data dostępności:
Data publikacji:
Krasnale - rzecz o kreatywności i zmianie – audiobook
Marek Stączek
„Proszę się nie bać. Tytułowe krasnale to nie jest zapowiedź infantylnej bajki dla dorosłych. To poważny opis procesu kreatywnego myślenia; zasad, w oparciu o które pracują twórcze zespoły; wskazówek, jak dokonywać zmian w organizacji i jak reaguje na nie człowiek. Tyle że opis ujęty w bardzo atrakcyjnej formie - po to właśnie, by uprzyjemnić lekturę, pojawiły się krasnale. Efekt „kooperacji”...Data dostępności:
Data publikacji: