technologie
- "Firmy FinTech działające na rynku finansowym stanowią nową, szczególną kategorię parabanków. Ich cechą szczególną jest wykorzystanie nowoczesnych technologii komputerowych oraz sieciowych do projektowania usług i dodawania nowych ogniw w łańcuchu wartości. Bez internetu i cyfryzacji, a także nowych doświadczeń, nawyków i zaufania konsumentów świadczenie tych usług nie byłoby możliwe. Dzięki technologii...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka to kompleksowy przewodnik po nowoczesnych metodach komunikacji. Autor przedstawia najnowsze technologie komunikacyjne oraz ich wpływ na efektywność przekazu. Czytelnicy odkryją różnorodne narzędzia i techniki doskonalenia umiejętności komunikacyjnych, a także dowiedzą się, jak analizować i poprawiać efektywność komunikacji w różnych kontekstach zawodowych i osobistych. Idealna lektura dla tych,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka zgłębia kluczowe aspekty skutecznej komunikacji. Analizuje rolę intonacji i mowy ciała, podkreślając ich znaczenie w przekazywaniu emocji i intencji. Uczy, jak doskonalić aktywne słuchanie, aby lepiej rozumieć rozmówcę i budować silniejsze relacje. Ponadto, omawia wpływ nowoczesnych technologii komunikacyjnych na nasze codzienne interakcje, pomagając czytelnikom dostosować się do dynamicznie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Wojewódzkie biblioteki pedagogiczne to regionalne biblioteki specjalne, które odgrywają istotną rolę w upowszechnianiu technologii informacyjnokomunikacyjnych w oświacie, inspirowaniu i organizowaniu edukacji czytelniczej i medialnej, prowadzeniu działalności informacyjno-bibliograficznej, a także gromadzeniu literatury naukowej i fachowej dla nauczycieli oraz innych pracowników pedagogicznych. W...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Monografia autorstwa Marka Świerczyńskiego pt. Przełomowe technologie informacyjne w prawie prywatnym międzynarodowym to dogłębna analiza wybranych aspektów prawa prywatnego międzynarodowego w świetle innowacji technologicznych, takich jak sztuczna inteligencja, cloud computing , blockchain i wirtualne światy. Szczególny nacisk położono na rosnące znaczenie narzędzi legal tech dla praktyki stosowania...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka Packet Tracer 6 dla kursów CISCO Tom 5 – Zaawansowane technologie sieciowe, jak i pozostałe książki z tej serii, dedykowana jest osobom chcącym nauczyć się projektować i tworzyć sieci komputerowe i zarządzać sprzętem w sieciach rozległych. Pozycja ta, to idealny podręcznik uzupełniający wiedzę praktyczną podczas nauki w Akademiach CISCO oraz podczas przygotowań do egzaminów CCNA. Zagadnienia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Ważna i aktualna książka laureatów Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii w 2024 roku, w której autorzy dokonują odważnej reinterpretacji dziejów postępu technicznego i starają się odpowiedzieć na pytanie: Dlaczego rozwój technologii zbyt często przynosił korzyści wyłącznie elitom i jak możemy to zmienić? Zmiany technologiczne tradycyjnie są postrzegane jako pozytywny czynnik, prowadzący do wzrostu...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kolejny tom z serii „Nauka - Dydaktyka - Praktyka” jest poświęcony prezentacji tradycyjnych i nowoczesnych metod krzewienia kultury czytelniczej wśród dzieci i młodzieży. Refleksja naukowa nad tą tematyką została podjęta w związku ze zmieniającymi się technologiami i metodami pracy z czytelnikiem/odbiorcą usług bibliotecznych. Jak wykorzystać naturalne zainteresowanie młodych nowymi technologiami do...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka jako pierwsza publikacja na rynku podejmuje temat wykorzystania nowych technologii w funkcjonowaniu spółek handlowych. Autorzy poddają pogłębionej analizie znaczenie rozwoju nowych technologii dla współczesnego systemu prawnego, w tym kształtu regulacji prawnych i funkcjonowania wymiaru sprawiedliwości. Najbardziej zauważalne jest oddziaływanie nie tylko w obszarze prawa materialnego,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Katarzyna Południak-Gierz Szymon Skalski Katarzyna Wiśniewska Przemysław Pałka Patryk Walczak Piotr Tereszkiewicz prof. UJ Krzysztof Grzegorczyk Piotr Artur Olechowski Engjell SokoliMonografia przedstawia najważniejsze wyzwania związane ze stosowaniem prawa ubezpieczeń gospodarczych w cyfrowym obrocie masowym. Książka ilustruje wpływ prawa konsumenckiego oraz prawa danych osobowych na regulację umowy ubezpieczenia. Każdy z rozdziałów poświęcono odrębnemu aspektowi ewolucji sektora ubezpieczeń gospodarczych, co umożliwia kompleksowe przedstawienie modelu regulacji sektora ubezpieczeń...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja porusza problematykę wpływu wykorzystania danych, ich zasobów lub baz, świadczenia usług cyfrowych lub zastosowania sztucznej inteligencji na prawo antymonopolowe. Celem monografii jest udzielenie odpowiedzi na pytanie czy istniejące instytucje publicznego prawa ochrony konkurencji są dostosowane do specyfiki rynków nowych technik i technologii, w szczególności czy mogą one zostać skutecznie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Nowe technologie / Biznes Zastanawiasz się jak i dlaczego technologie mobilne mogą wesprzeć prowadzenie biznesu? Jakie są najnowsze trendy? Jak wymyślić aplikację odpowiadającą na potrzeby użytkownika i dlaczego warto tworzyć makiety funkcjonalne? Idealnie trafiłeś - trzymasz w rękach książkę, która odpowie na wszystkie te pytania! Znajdziesz tu również informacje dotyczące kosztów stworzenia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W tej książce, „Szybki Start! Docker w Moment”, zabierzemy Cię w fascynującą podróż przez świat konteneryzacji za pomocą Docker’a. Czy jesteś początkującym programistą, administratorem systemu czy doświadczonym inżynierem, znajdziesz tu cenne informacje, które pomogą Ci opanować tę potężną technologię. Książka stworzona przy pomocy AI
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poznaj potencjał ChatGPT i przekształć swoje kreatywne pomysły w zaawansowane, inteligentne aplikacje dzięki tej szczegółowej książce. Od budowania interaktywnych chatbotów, przez tworzenie dynamicznych generatorów treści, aż po rozwijanie złożonych rozwiązań wspierających różne branże, ten przewodnik dostarcza wszystkiego, co potrzebne, by skutecznie wdrożyć technologie oparte na AI. Książka została...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W niniejszej książce autor opisuje jak w teorii i praktyce sprytne połączenie lokalnego reporterstwa oparte o dostępną już dziś technologię i nowatorski model biznesowy (całkowite przejęcie ryzyka inwestycji w reklamę przez wykonawcę reklamy) pozwala przedsiębiorcom spełnić ich marzenia...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Odkryj, jak wykorzystać ChatGPT, nową technologię sztucznej inteligencji, w swoim biznesie. Ten praktyczny przewodnik pomaga zrozumieć, jak działa ChatGPT, jakie są jego zastosowania i jakie korzyści może przynieść Twojemu biznesowi. To idealny przewodnik dla przedsiębiorców szukających sposobów na zwiększenie efektywności i osiągnięcie sukcesu w biznesie.
Data dostępności:
Data publikacji: