Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

technologie

Liczba pozycji: 128
  • Inżynieria i technologie produkcji. Wydanie zmienione i poszerzone – ebook
    CENA NEXTO

    Inżynieria i technologie produkcji. Wydanie zmienione i poszerzone – ebook

    Wiktor Kubiński  

    Książka jest uaktualnioną i rozszerzoną wersją publikacji z roku 2008, będącej opracowaniem dotyczącym tematyki wprowadzenia do techniki, stanowiącej kontynuację monografii pt. "Wprowadzenie do techniki. Rola i miejsce techniki w gospodarce oraz życiu społecznym" (Wydawnictwa AGH, Kraków 2006).

    Data dostępności:

    Cena: 31,50 zł 35,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nowe technologie na rynku nieruchomości - w poszukiwaniu zrównoważonego rozwoju – ebook

    Piotr Bartkowiak   Anna Górska   Maciej Koszel   Anna Mazurczak   Łukasz Strączkowski   Grzegorz Kinelski  

    Monografia podejmuje aktualną i istotną tematykę wykorzystania nowoczesnych technologii, w tym innowacyjnych produktów technologicznych i biznesowych w działalności podmiotów aktywnych na rynku nieruchomości mieszkaniowych, głównie na rynku pierwotnym. Jest to słabo rozpoznany do tej pory obszar badawczy wykorzystujący innowacyjne technologie z grupy PropTech, które oddziałują na zrównoważony rozwój...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów – ebook
    CENA NEXTO

    Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów – ebook

    Radosław Mącik  

    Niniejsza publikacja jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniami konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie. Temat, choć znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.

    Data dostępności:

    Cena: 34,20 zł 38,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań – ebook
    CENA NEXTO

    Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań – ebook

    Dostosowanie koncepcji marketingu do nowych trendów i etapów rozwoju technologicznego generuje konieczność stosowania coraz to nowych praktyk marketingowych lub modyfikację dotychczasowych. Dynamika tych zjawisk rodzi potrzebę ciągłego rozpoznawania zmian wynikających z postępującej wirtualizacji życia społeczno-gospodarczego i identyfikowania obszarów zastosowań nowych mediów w działaniach podejmowanych...

    Data dostępności:

    Cena: 8,10 zł 9,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 9,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji – ebook
    CENA NEXTO

    Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji – ebook

    Publikacja składa się z pięciu rozdziałów. Rozdział pierwszy ma charakter wprowadzający w zagadnienia zarządzania kapitałem ludzkim w organizacji oraz aktualnych relacji pomiędzy nim a technologiami informatycznymi. Kolejne rozdziały mają podobną strukturę: rozpoczynają się od charakterystyki wybranej technologii, gdzie wskazano na najistotniejsze z punktu widzenia zastosowań w obszarze ZKL cechy danej...

    Data dostępności:

    Cena: 12,60 zł 14,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19 – ebook
    CENA NEXTO

    Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wyzwania w dobie pandemii COVID-19 – ebook

    Celem publikacji jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej w kontekście pandemii COVID-19. W rozważaniach poruszono kwestie: – content marketingu jako narzędzia budowania zaufania w relacjach inbound marketingowych; – zapotrzebowania na rynku pracy w Polsce na stanowiska związane z mediami społecznościowymi oraz zmian...

    Data dostępności:

    Cena: 13,50 zł 15,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane aspekty – ebook

    Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane aspekty – ebook

    Niniejsza publikacja stanowi wielopłaszczyznowe opracowanie wpisujące się w dyskusję na temat współczesnych zagadnień dotyczących sfery komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów – studentów i doktorantów reprezentujących różne krajowe ośrodki akademickie − znalazły się takie kwestie, jak: wykorzystanie kodów QR w promowaniu dziedzictwa kulturowego, reklama w grach wideo, wybrane aspekty dostępności...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary aplikacji – ebook

    Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary aplikacji – ebook

    Celem niniejszej monografii, stanowiącej pokłosie IX edycji konferencji „Nowe media i technologie komunikacji marketingowej” zorganizowanej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach, jest prezentacja wybranych zagadnień dotyczących wykorzystania nowych technologii i nowych mediów w komunikacji marketingowej. W centrum uwagi Autorów – studentów i doktorantów reprezentujących różne krajowe ośrodki akademickie...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF
  • Studia Ekonomiczne. Technologie informacyjne w transformacji współczesnej gospodarki. SE 100 – ebook
    CENA NEXTO

    Studia Ekonomiczne. Technologie informacyjne w transformacji współczesnej gospodarki. SE 100 – ebook

    Prezentowany Zeszyt Naukowy wydaje się być ważną publikacją traktującą o roli technologii informacyjnych w transformacji współczesnej gospodarki, społeczeństwa i organizacji. Przedmiotem pracy jest problematyka planowania, projektowania i zastosowania technologii informacyjnych, zaś jej celem przedstawienie koncepcji, aspektów metodycznych oraz praktycznych zastosowań technologii informacyjnych na...

    Data dostępności:

    Cena: 20,25 zł 22,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,50 zł

    Więcej

    • PDF
  • Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym. SE 99 – ebook
    CENA NEXTO

    Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym. SE 99 – ebook

    Współczesne organizacje, zarówno prywatne, jak i publiczne, napotykają na trudne problemy zarządzania, wynikające z praktycznie nieograniczonych dzisiaj możliwości tworzenia i gromadzenia danych w postaci cyfrowej. Ogrom nagromadzonych danych, którymi organizacja musi racjonalnie zarządzać, jest konsekwencją malejących kosztów przechowywania danych oraz nieustannego przypływu nowych danych. Są one...

    Data dostępności:

    Cena: 17,10 zł 19,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,00 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 128

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA