aktywnym
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 6
- Książka to kompendium wskazówek poprawiających komunikację. Skupia się na aktywnym słuchaniu i rozumieniu kontekstu. Omawia prezentuje narzędzia ułatwiające komunikację. Oferuje strategie jej doskonalenia. Porusza tematy przekazywania trudnych wiadomości i efektywnej komunikacji w zespołach. Autor analizuje wpływ emocji na komunikację. Proponuje narzędzia i techniki doskonalenia komunikacyjnych umiejętności,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka to przewodnik, który pomaga zrozumieć i doskonalić umiejętności komunikacyjne. Rozpoczyna od podstaw efektywnej komunikacji, podkreślając kluczowe zasady i techniki. Następnie skupia się na aktywnym słuchaniu, ukazując jego znaczenie w codziennych interakcjach. Książka wprowadza także wizualizacje i narzędzia wspomagające, ułatwiające przekazywanie informacji. Na koniec omawia komunikację w zespole,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wśród nabywców zagranicznych, kreowaniem wizerunku marki za granicą, wchodzeniem w stosunki handlowe z przedsiębiorstwami zagranicznymi, negocjowaniem warunków współpracy...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poddawanie się emocjom niweczy nawet najlepsze plany. Czy jesteś inwestorem na GPW lub rynku FOREX, czy też po prostu masz zamiar spokojnie realizować swoje zamierzenia - prędzej czy później dopadną cię emocje i będą próbowały wymusić na tobie nieprzemyślane działania. Problem nie leży w tym, co wiesz, lecz znacznie głębiej. To oznacza, że żaden "suchy" podręcznik nie pomoże Ci w opanowaniu emocji. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Weterani handlu walutami na rynku Forex wyjaśniają tajniki strategii grid trading. Dlaczego ta publikacja jest taka wyjątkowa? To efekt odpowiedniego podejścia. Większość materiałów i książek, najczęściej nie przynosi czytającemu większych korzyści, gdyż są najczęściej kopiami na okrągło powtarzanych frazesów, których najwyraźniej tłumaczący kopiowane z sieci materiały "nauczyciele zza biurka" w pełni...
Data dostępności:
Data publikacji:
- PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie