alfa
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 3
- „My kochamy Ruskich za wzięcie, a oni nas za żarcie”. Tak szło powiedzonko w czasach istnienia Paktu Warszawskiego, jedynego sojuszu wojskowego zawiązanego celem napadania swoich własnych członków. Tak wyglądały przepływy strategiczne, hierarchia, podział pracy i podział zysków, wedle których wasale pracowali na swojego „opiekuna”. Niemal identyczną formą wyzysku jest to, co czasem nazywa się grzecznie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kpt. Roman Paszke – ambiwertyk, lider integrujący i dopełniający pozorne przeciwieństwa. Kpt. Joanna Pajkowska – spójna wewnętrznie liderka-samotniczka, zarządzająca przede wszystkim samą sobą Kpt. Tomasz Lipski – wszechstronny autorytet ujawniający zespołowi swoje słabości i wątpliwości Kpt. Piotr Kuźniar – skromny co-leader w poziomej strukturze będącej paradygmatem zarządzania. Kpt Wojciech...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik marketingowych. Oferuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając formę interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler, słynny propagator „czterech P marketingu”,...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie