auto
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Drugi tom amerykańskiego tryptyku podróżniczego pt. „W ślady Kolumba”. Autor wraz z żoną pędzą po Stanach Zjednoczonych autem - czarnym, czterodrzwiowym De Soto - z którym to Wańkowicz, niczym prawdziwy obywatel USA, jest złączony niemal organicznie - nazywa go swoim przyjacielem, a rozłąka z maszyną równa się wręcz amputacji fizycznej. Sam autor tak pisał o cyklu: „Trzy książki,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Witaj w moim idealnym świecie. Jestem Kuba, mam dwadzieścia dwa lata i wszystko, czego można zazdrościć młodemu facetowi - piękną dziewczynę, penthouse w Krakowie, sportowe auto i studia, które w przyszłości mają zaprowadzić mnie na prawnicze szczyty. Mam coś jeszcze… Mroczny sekret, o którym dowiadują się nieliczni, a ceną za jego poznanie jest śmierć. Nie potrafię oprzeć się swoim żądzom....
Data dostępności:
Data publikacji:
- W pępku Ameryki" to trzeci tom (po wcześniejszych "Atlantyk-Pacyfik" oraz "Królik i oceany") amerykańskiego tryptyku podróżniczego Melchiora Wańkowicza pt. "W ślady Kolumba", o którym sam pisał: "Trzy książki, które wydaję, powstały z ciągłej włóczęgi. Zamiast osła miałem rozklekotane auto, a zamiast jałmużny - honoraria za odczyty w ogromnym zasięgu lądów Ameryki i Kanady". Jest to obraz Stanów Zjednoczonych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Najbardziej przerażająca część zekranizowanego przez telewizję TNT cyklu o detektyw Jane Rizzoli i doktor Maurze Isles! Coś strasznego wydarzyło się w opuszczonej przez ludzi wiosce Królestwo Boże, ukrytej w przysypanej śniegiem dolinie w stanie Wyoming. Jej mieszkańcy dosłownie rozpłynęli się w powietrzu, porzucając domy i samochody - dwanaście identycznych domostw i nietknięte posiłki na stołach. Doktor...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie