Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

badania

Liczba pozycji: 1468
  • TANIEJ 7 %

    Badania fokusowe – ebook

    Rosaline Barbour  

    Badania fokusowe, inaczej zogniskowane wywiady grupowe, to jedna z najbardziej popularnych metod badawczych, stosowanych szeroko w badaniach socjologicznych, psychologicznych i marketingowych. Autorka w książce pokazuje, jak zaplanować i efektywnie przeprowadzić takie badania. Daje wskazówki, jak zapanować nad dyskusją w grupie, a także przedstawia możliwości i ograniczenia tej konkretnej metody b...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Wymagania i badania mieszanek mineralno-asfaltowych – ebook

    Beata Stankiewicz   Wanda Grzybowska  

    Poradnik przedstawia wymagania dla cech fizycznych i mechanicznych mieszanek mineralno-asfaltowych oraz wykonanych z nich warstw. Opisane zostały ważniejsze badania mieszanek mineralno-asfaltowych stosowanych do budowy dróg. Dzięki publikacji: poznasz wymagania wobec mieszanek mineralno-asfaltowych oraz wykonanych z nich warstw drogi, otrzymasz jasne i fachowe instrukcje badania MMA (przedstawione...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 33,17 zł 35,67 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Badania etnograficzne i obserwacyjne – ebook

    Michael Angrosino  

    Praktyczne wprowadzenie do metodologii badań terenowych, od samego wyboru miejsca dokonywania badań, przez zbieranie materiałów, po interpretację i w końcu prezentację badań etnograficznych. Autor rozważa najważniejsze dylematy, również etyczne, związane z rozpoczęciem obserwacji, a także stosunkiem do podmiotów badania. Książkę podsumowuje przybliżenie perspektyw etnografii w XXI wieku.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 45,57 zł 49,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • TANIEJ 7 %

    Badania jakościowe. Podejścia i teorie. Tom 1 – ebook

    Dariusz Jemielniak  

    Tom 1 skupia się na głównych teoriach w ramach badań jakościowych, prezentując również podstawowe problemy, jakie może napotkać badacz w trakcie projektowania, a następnie realizacji badań. Dokładnie omówiono w nim takie podejścia, jak antropologia wizualna, badania w działaniu, etnografia czy teoria ugruntowana.

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 54,87 zł 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Wydatki na badania lekarskie pracowników - rozliczanie podatkowe i składkowe oraz ewidencja rachunkowa – ebook
    TANIEJ 7 %

    Wydatki na badania lekarskie pracowników - rozliczanie podatkowe i składkowe oraz ewidencja rachunkowa – ebook

    Tomasz Krywan   Paweł Muż   Agata Pinzuł  

    Pracodawcy często finansują różnego rodzaju badania lekarskie pracowników oraz - rzadziej - osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych. W takich przypadkach pojawiają się niekiedy wątpliwości, co do możliwości zaliczenia wydatków na badania do kosztów podatkowych pracodawców oraz konieczności rozpoznania opodatkowanych przychodów u pracowników. W opracowaniu przedstawiamy jak rozpoznawać...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,21 zł 9,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe. Rozdział 1 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,56 zł 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 10 – ebook
    TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe. Rozdział 10 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,56 zł 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 11 – ebook
    TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe. Rozdział 11 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,56 zł 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 12 – ebook
    TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe. Rozdział 12 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,56 zł 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Badania marketingowe. Rozdział 13 – ebook
    TANIEJ 7 %

    Badania marketingowe. Rozdział 13 – ebook

    Krystyna Mazurek-Łopacińska  

    ROZDZIAŁ 13 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 8,56 zł 9,20 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 1468

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA