badania marketingowe

Liczba pozycji: 2
  • Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 36,75 zł 49,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,75 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Marketing. Biblioteka Sukcesu Briana Tracy – AUDIOBOOK

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU? Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić - a potem zdołasz im to dać - osiągniesz imponujące wyniki. Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,42 zł 29,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,42 zł

    Więcej

    • MP3