bankowych
Liczba pozycji: 105
Ewidencja operacji na rachunkach bankowych w jednostkach sektora finansów publicznych – ebook
Jan Charytoniuk
"Opisy kont służących do ewidencji operacji dokonywanych na rachunkach bankowych zamieszczonych w załącznikach 1-3 do rozporządzenia w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont (…) są zbyt ogólnikowe i z tego względu stwarzają osobom odpowiedzialnym za prowadzenie rachunkowości wiele problemów interpretacyjnych. W państwowych jednostkach problemy mogą się pojawić np. przy księgowaniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Portfele aktywów bankowych. Analiza teoretyczno-empiryczna – ebook
Irena Pyka Joanna Cichorska Janusz Cichy
Monografia koncentruje się na zagadnieniach kształtowania portfeli aktywów finansowych współczesnych banków. Wysoka dynamika ich ekspansji kredytowej połączona z rosnącym zaangażowaniem na rynku papierów wartościowych, w tym instrumentów sekurytyzowanych skłaniała do refleksji nad granicą i skutkami nasilających się tendencji inwestycyjnych współczesnych banków - szczególnie wobec doświadczeń wynikających...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 5. Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 2. Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 3. Działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 4. Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych – ebook
Przemysław Stodulny
Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawna ochrona konsumenta rynku usług bankowych – ebook
Tomasz Szanciło prof. EWSPA Barbara Bajor prof. EWSPA Magdalena Dziedzic Waldemar Gontarski prof. EWSPA Krzysztof Górski Dariusz Kala prof. KPSW Czesław Kłak prof. UP Dariusz Kuberski Piotr Nazaruk prof. EWSPA Jakub Spurek Igor Zgoliński prof. KPSW
Monografia Prawna ochrona konsumenta rynku usług bankowych prezentuje wybrane zagadnienia z zakresu rynku usług bankowych oraz cywilnoprawnej jak i karnoprawnej ochrony konsumenta. Pozycja zawiera kompleksowe omówienie poglądów doktryny, elementy prawnoporównawcze jak również bogaty wybór orzecznictwa. Ponadto zawiera najnowszy stan prawny uwzględniający zmiany legislacyjne. Publikacja omawia wybrane...Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek usług finansowych: inwestycyjnych bankowych i ubezpieczeniowych - między teorią a praktyką – ebook
Jan Olszewski prof. UR LL. M. Mamun Bin Alam Oskar Bróż Karolina Ciołek Dariusz Fuchs Grzegorz Gradkowski Róbert Haník Marek Krzywonos Maciej Lew Stanisław Ludwikowski Elżbieta Małecka Paulina Miśko Tomasz Miśko Łukasz Mroczyński-Szmaj Marta Sagan Katarzyna Stanisz-Czupińska Rajmund Stapiński Kamil Szpyt Małgorzata Szreniawska Piotr Szreniawski prof. UMCS Anna Wolak-Danecka
Przedmiotowa monografia jest próbą przystępnego przestawienia autorsko wybranych istotnych zagadnień, dedykowaną nie tylko osobom profesjonalnie zajmującym się tematyką usług finansowych, lecz także nauczycielom i uczniom szkół średnich jako materiał pomocniczy/problemowy do nauki przedmiotów przedsiębiorczość czy wiedza o społeczeństwie. Celem publikacji jest zainteresowanie Czytelnika szczegółowymi...Data dostępności:
Data publikacji: