bazy danych

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO
    Analityka danych jest podstawą zmniejszania niepewności, redukowania entropii, ale jej oparcie o Big data i wspomaganie skomplikowanymi narzędziami informatycznymi niesie też nowe zagrożenia. W tej książce podejmowane są najpierw zagadnienia istoty i znaczenia analityki danych, jej e-infrastruktur i kadr oraz pozyskiwania danych do analizy. Kolejne części pokazują wykorzystanie analityki danych w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 96,75 zł 129,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 96,75 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Wiedza statystyczna jest cenna dla przedstawicieli wszystkich zawodów, ponieważ przed podjęciem działań należy najpierw stawiać pytania, a następnie uzyskiwać właściwe informacje. W dzisiejszym świecie istnieje potrzeba myślenia statystycznego. Jesteśmy otoczeni wyzwaniami różnorodnych banków danych, które wymagają coraz lepszych metod statystycznych, algorytmów, modeli systemów przetwarzania. Statystyka...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,90 zł 25,20 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 18,90 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W świecie organizacji mamy coraz lepsze technologie. Wyrafinowane produkty i usługi. Wykwalifikowanych pracowników. Skomplikowane struktury. Wielkie bazy danych i algorytmy decyzyjne. Ogromny repertuar metod i technik zarządzania. Nie mamy zaś więcej tego, czego potrzeba najbardziej - myślenia strategicznego. Świat, w którym działają organizacje, jest skomplikowany. Ale wiemy, jak sobie radzić ze...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 41,18 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,18 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,42 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,42 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI