biuletyn
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 6
- Książka Katarzyny Matul poświęcona I Międzynarodowemu Biennale Plakatu, które miało miejsce w Warszawie w 1966 roku jest interesującą monografią wydarzenia. Biennale mając wielkie znaczenie dla środowiska polskich plakacistów wpisywało się w szerszą politykę kulturalną Polski okresu późnego Gomułki. Odwilż już odeszła a zbliżał się rok 1968. Polska szkoła plakatu, o której wiele mówiono, stała się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Opowieść o bohaterach Szarych Szeregów – Rudym, Alku, Zośce, o czasach miłości, walki i śmierci. Młodzi przyjaciele, harcerze i maturzyści warszawskiego liceum wkraczają w dorosłość w dramatycznym okresie. Wychowani w patriotycznych domach, kształtowani przez harcerskie ideały, gdy nadchodzi wrzesień 1939, nie mają wątpliwości, postanawiają walczyć o wolną Ojczyznę. Gotowi są zapłacić najwyższą cenę. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Niniejszy tom zawiera materiały prasowe powstałe zasadniczo w Warszawie w latach 1940–1943. Obejmuje: niewielkie pisemko „A kol in der midbar” o charakterze ściśle religijnym, wydane przez Agudat Izrael; czasopisma syjonistyczne „HaMedina”, „Magen Dawid”, „Szwiw” i „Undzer Hofnung”; czasopisma asymilatorskie „Żagiew”, „Biuletyn Informacyjny – Żagiew” oraz „Komendant Główny Organizacji Żagiew. Odezwa”. ...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy jako menedżer chcesz mieć coraz więcej radości z kierowania ludźmi? Co musisz wiedzieć, aby osiągnąć sukces? Czego powinieneś się wystrzegać? Odpowiedzi m.in. na te pytania, zebrane w przyjaznej formie poradnika, udziela Ryszard Pieńkowski, założyciel i właściciel Inforu. Wszystkie oparte są na doświadczeniu autora, zdobytym w ciągu 50 lat kierowania ludźmi, w tym 35 lat zarządzania własną firmą....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Niniejsze opracowanie to pierwsze w literaturze przedmiotu kompendium wiedzy ukazujące genezę i rozwój polskich agencji prasowych, od tworzenia zalążków tych instytucji aż do chwili obecnej. Jest to zarazem synteza podsumowująca stulecie istnienia rodzimych agencji prasowych. W opracowaniu prześledzono proces ewolucji polskich agencji prasowych, od agencji telegraficznych do agencji elektronicznych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czujesz, że kalendarz przejął nad tobą kontrolę? „Osiągnij UPTIME” to klucz do odzyskania czasu i spokoju. Jeśli jesteś zmęczony gonitwą za terminami, przytłoczony zadaniami, a mimo to czujesz, że im więcej robisz, tym mniej osiągasz - czas na zmianę. „Osiągnij UPTIME. Jak zamienić chaos w kalendarzu na porządek i produktywność”, książka napisana przez Laurę Mae Martin,...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie