biznes
Liczba pozycji: 312
Cyberbroń i wyścig zbrojeń. Mówią mi, że tak kończy się świat. – ebook
Nicole Perlroth
To najlepsza książka biznesowa roku 2021 według Financial Times & McKinsey. To thriller i zarazem przewodnik po zakamarkach cyberprzestrzeni. Prezentuje bogatą galerię szpiegów, hakerów, handlarzy bronią, naukowców, polityków i ludzi biznesu. Pokazuje kulisy działania NSA, GRU czy Mosadu. Wiele miejsca zajmuje w książce cyberbezpieczeństwo w odniesieniu do biznesu i ogromnych strat ponoszonych przez...Data dostępności:
Data publikacji:
Cyfrowy umysł Jak zarządzać i rozwijać biznes w erze algorytmów i sztucznej inteligencji – ebook
Paul Leonardi Tsedal Neeley
Książka Cyfrowy umysł przygotuje ciebie, twoją karierę i firmę na nadejście przyszłości! Jakich umiejętności potrzebujemy, by efektywnie wykorzystywać technologie cyfrowe w biznesie? Nastała rewolucja cyfrowa, zmieniająca sposób pracy, strukturę organizacji oraz ludzkie zachowanie i interakcje. Zdecydowana większość z nas myśli o problemach i rozwiązaniach analogowo, po czym przekłada tak wypracowane...Data dostępności:
Data publikacji:
Resortowe dzieci. Biznes – ebook
Dorota Kania Jerzy Targalski Maciej Marosz
Jakie są korzenie biznesu III RP? Czy przedsiębiorcy zajmujący czołowe pozycje w rankingach budowali swój biznes na zdrowych podstawach czy wykorzystywali kontakty ze służbami specjalnymi? Dziennikarskie śledztwo oparte o materiały IPN zadaje kłam legendzie o spontanicznej transformacji gospodarczej Polski. Kiedy służby specjalne rozpoczęły demontaż socjalizmu i wybrały latynoamerykański...Data dostępności:
Data publikacji:
Inteligentny biznes. Zarządzanie firmą w dobie dygitalizacji. – ebook
Katarzyna B. Wojtkiewicz
Książka ta ma za zadanie przeprowadzić czytelnika poprzez proces analizy strategii biznesowej firmy w celu doboru adekwatnej metody zarządzania. Uwzględniając fakt, że w dobie Big Data główną wartością większości przedsiębiorstw jest przetwarzana przezeń informacja, to na niej skupiony winien być model zarządczy. Udział człowieka, zaangażowanie technologii, wreszcie infrastruktura, z której wykorzystaniem...Data dostępności:
Zatruty biznes – ebook
Krzysztof Kras
Książka jest zapisem obserwacji autora dotyczących formuły funkcjonowania biznesu w XXI wieku. Jest zachętą do dyskusji i zapisania własnych refleksji przez Czytelników w specjalnych strefach: Refleksje, Wiedza i Praktyka. Prowokuje do zajęcia jasnego stanowiska. Autor zaprasza do współtworzenia alternatywy pod nazwą; Biznes z Poziomu Serca.Data dostępności:
Data publikacji:
Bądź Online. Twoja mocna strona WWW, która wyrazi Ciebie i Twój biznes. – ebook
Ola Gościniak
Bądź online. Twoja mocna strona, która wyrazi Ciebie i Twój biznes Chcesz stworzyć stronę WWW, która pomoże Ci w budowaniu pozycji eksperta i pozyskiwaniu nowych klientów, ale nie masz pojęcia, jak się za to zabrać? Nie masz budżetu, aby zatrudnić kogoś do jej realizacji, i chcesz spróbować własnych sił? A może po prostu chcesz stworzyć w sieci blog, na którym będziesz dzielić się swoją wiedzą? Jeśli...Data dostępności:
Imperium Google – ebook
Lars Reppesgaard
Seria: Biznes Bestseller Dzięki tej książce dowiesz się, jak w pełni wykorzystać możliwości Google. Imperium Google w interesujący i wyczerpujący sposób przedstawia odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące fenomenu Google oraz prezentuje historię tworzenia całego internetu. W czerwcu 1999 r. Siergiej Brin przedstawił Google jako idealną wyszukiwarkę, która będzie przetwarzać i rozumieć wszystkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak wydać własną książkę? – ebook
Wojciech Graczyk
„Jak wydać własną książkę?” — darmowy e-book, który odpowiada na najczęstsze obiekcje moich klientów przed wydaniem własnej książki. Ta 18-stronicowa publikacja pomoże Ci: wybrać temat książki, korektora, redaktora, a także sposób pracy nad Twoją pozycją. Mało tego, nauczysz się liczyć próg rentowności i poznasz kilka ciekawych sposobów na optymalizację kosztów wydawniczych.Data dostępności:
Data publikacji:
Email marketing. Komunikuj, angażuj, buduj lojalność – ebook
Ewelina Koch
"To już trzecia książka w serii „Twoja firma widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi...Data dostępności:
Data publikacji:
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords – ebook
Damian Sałkowski
Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak rozbudowany system. Każdy jego użytkownik, bez głębokiej wiedzy technicznej jest w stanie skonfigurować i uruchomić kampanię reklamową dla swojej strony internetowej. Niemniej zanim wyda się pieniądze...Data dostępności:
Data publikacji: