biznes
Liczba pozycji: 38
Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie – ebook
Andrzej Horoch
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na...Data dostępności:
Data publikacji:
Jakość w gastronomii – ebook
Marcin Bill
Jakość w gastronomii odgrywa istotną rolę. Chcemy zjeść dobrze i smacznie ale mało kto pamięta, że restauracja czy kebab muszą również wdrażać systemy zarządzania jakością, które niewiele mają wspólnego z przygotowaniem jedzenia w domu. To systematyczne, oparte na wiedzy naukowej działania, w wyniku których nasz burger jest nie tylko smaczny i bezpieczny dla naszego podniebienia ale także spełnia wszystkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP – ebook
Głównym problemem niniejszej książki jest wskazanie, że komunikacja wizualna stanowi element komunikacji marketingowej i określanie zasad komunikacji wizualnej odnosi się do budowania miksu promocyjnego komunikacji marketingowej. Chodzi o wskazanie istotności narzędzi wizualizacji w komunikacji marketingowej, co autorzy zamierzają przedstawić w postaci algorytmu postępowania.Data dostępności:
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania. Zarządzanie w sferze publicznej – ebook
Zbysław Dobrowolski
Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z uwzględnieniem potrzeb organizacji publicznych. Mocną stroną książki jest oparcie badań na systematycznym przeglądzie literatury, który obejmuje ponad tysiąc publikacji naukowych, głównie anglojęzycznych, a także inne...Data dostępności:
Contemporary Challenges towards Management III – ebook
Monografia Contemporary Challenges towards Management III jest zbiorem interesujących prac naukowych poświęconych współczesnemu zarządzaniu widzianemu w różnych aspektach, przy istniejącym turbulentnym otoczeniu – pogłębionym przez obecny kryzys gospodarczy. Zachodzące w tych warunkach w sposób ciągły zmiany, stanowią coraz to nowe wyzwania dla procesów zarządzania – zarówno w skali gospodarki narodowej,...Data dostępności:
Branding. Krótkie Wprowadzenie 29 – ebook
Robert Jones
KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek. Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem...Data dostępności:
Data publikacji:
Outsourcing w przedsiębiorstwach sektora MŚP: Scenariusz aplikacyjny – ebook
Joachim Foltys
Przedsiębiorstwa małe, średnie oraz mikro, tworzące sektor MŚP, są bardzo dynamicznie rozwijającymi się firmami i mają coraz większe znaczenie dla poszczególnych państw (generowanie stanowisk pracy oraz udział w PKB Polski). Wśród metod i koncepcji, które stabilizują funkcjonowanie tego sektora oraz rozwijają go, wymienić należy tytułowy outsourcing, który w niniejszej publikacji stanowi główny obszar...Data dostępności:
Are You Really Communicating? – ebook
Thomas J. Gralak
Do you think you are in control of your life? Do you think your communication game is on point? And do you think the channels of communication around you are great resources to knowledge? You may be right on the word 'knowledge' but what you may not be so sure about is if this knowledge is attaching positive traits or negative habits to your life and your overall lifestyle. So, what really are you...Data dostępności:
Niepoprawny politycznie przewodnik po kapitalizmie – ebook
Robert Murphy
"Niepoprawny politycznie przewodnik po kapitalizmie " Roberta Murphy’ego to zwięzła książka łącząca w sobie trzy cechy, które sprawiają, że jest to niezbędna lektura dla każdego sympatyka wolnego rynku, jak i dla wszystkich, którzy chcieliby pogłębić swoją wiedzę o funkcjonowaniu gospodarki. Po pierwsze, książka kompetentnie przedstawia podstawowe prawa rządzące gospodarką i pozwala zrozumieć funkcjonowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Social Media strategicznie wprowadzenie – ebook
Iwona Lupa-Wójcik
Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków...Data dostępności: