biznes w internecie
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 8
- Witold Chomiczewski (red.) Hubert Kutkiewicz Kinga Majczak-Górecka Monika Susałko Adam Szkurłat Michał ŻmijewskiHandel elektroniczny to ogromna i wciąż dynamicznie rozwijająca się gałąź światowej gospodarki. Specyfika tej branży wymusiła wytyczenie ram prawnych jej funkcjonowania zarówno na gruncie prawa unijnego, jak i polskiego. Każdy uczestnik handlu internetowego powinien znać swoje prawa i obowiązki, ale przede wszystkim powinien je poznać i wykonywać przedsiębiorca prowadzący działalność w obszarze e-handlu,...
Data dostępności:
- W niniejszym opracowaniu monografii naukowej podjęto opracowanie, gdzie w rozdziale pierwszym zawarto informacje dotyczące zarządzania bezpieczeństwem informacyjnym oraz inne ważne aspekty takie jak: pojęcie informacji, pojęcie bezpieczeństwa informacyjne, zagrożenia bezpieczeństwa informacyjnego oraz walkę informacyjną. Wskazano również na ogólne rozporządzanie o ochronie danych osobowych tzn. RODO....
Data dostępności:
- W „(KO)medii" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzględniając szeroki zakres tematyczny, m.in. misję mediów publicznych, płatną dystrybucję treści w Internecie, nowe media w komunikacji szkoły wyższej, networking, e-wspólnoty....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Teoretyczne zagadnienia bibliologii i informatologii. Studia i szkice pod redakcją Elżbiety Gondek to zbiór rozpraw porządkujących wiedzę o rozwoju dyscyplin zajmujących się książką, jej estetyczną formą, informacją i czytelnictwem. W tytule syntezy użyto współczesnej nazwy dyscypliny, która tradycyjnie nazywana była nauką o książce, lecz pod wpływem rozwoju cyfrowych technik komunikacji systematycznie...
Data dostępności:
- Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Naucz się jak samodzielnie zaplanować oraz uruchomić stronę lub sklep internetowy oraz skuteczny marketing internetowy i zbuduj krok po kroku Twój dochodowy biznes online. Sprawdź gotowe od A do Z do wdrożenia procesy marketingu internetowego, korzystając z mojego 20 letniego doświadczenia! Zamień swoje plany związane z zarabianiem przez Internet w realny biznes poprzez skuteczny marketing internetowy. •...
Data dostępności:
- Bądź online. Twoja mocna strona, która wyrazi Ciebie i Twój biznes Chcesz stworzyć stronę WWW, która pomoże Ci w budowaniu pozycji eksperta i pozyskiwaniu nowych klientów, ale nie masz pojęcia, jak się za to zabrać? Nie masz budżetu, aby zatrudnić kogoś do jej realizacji, i chcesz spróbować własnych sił? A może po prostu chcesz stworzyć w sieci blog, na którym będziesz dzielić się swoją wiedzą? Jeśli...
Data dostępności:
- Marzysz o pracy zdalnej? Chciałabyś znaleźć pracę online, która pozwoli Ci połączyć życie prywatne i zawodowe? Chcesz pracować, ale nie chcesz rezygnować z możliwości podróżowania? W takim razie powinnaś zainteresować się Wirtualną Asystą, bo to może być zawód, który odmieni Twoje życie. „Jak zostać Wirtualną Asystentką!” to drugie - rozszerzone wydanie „Wirtualnej Asysty bez tajemnic. Marketing!”....
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie








