biznesie
Liczba pozycji: 51
Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie – audiobook
Phil Jones
Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich potrzebujesz od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika. Słowa mają wielką moc - wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik design thinking - czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie – audiobook
Beata Michalska-Dominiak Piotr Grocholiński
Design thinkin g to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom,...Data dostępności:
Data publikacji:
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Paweł Lenar
Pracujesz na etacie, ale marzysz o tym, by wreszcie móc rzucić kierat i zająć się tym, co Cię naprawdę cieszy? A może prowadzisz własną działalność i czujesz, że ukochana firma zaczyna bez reszty pochłaniać Twój czas i energię, nie dając w zamian oczekiwanego wysokiego dochodu? Słowem - chcesz mieć to, o czym marzy większość ludzi - czas i pieniądze, ale nie bardzo wierzysz, że to realne? Otóż wszystko...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie jakością w administracji i biznesie – ebook
Opracowanie zbiorowe
Publikacja adresowana jest do studentów oraz nauczycieli akademickich kształcących w obszarze nauk społecznych i podejmujących zagadnienia zarządzania jakością, marketingu relacji i zarządzania wartością dla klienta, a także do praktyków realizujących działania zawodowe w dziedzinie zarządzania, ekonomii, administracji czy marketingu (menedżerów, ekonomistów, kierowników organów administracji publicznej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Popatrz inaczej. Pułapki komunikacji w biznesie miedzynarodowym – audiobook
Irek Zyzański
Spędziłem 25 lat w działach HR i sprzedaży w międzynarodowych korporacjach pracując w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. Miałem szefów 14 narodowości. Swoją korporacyjną karierę zakończyłem jako regionalny dyrektor HR ds. organizacji komercyjnej dla trzynastu krajów regionu Azji i Australii. Z wykształcenia jestem arabistą, studiowałem w Krakowie, Bagdadzie i pracowałem jako tłumacz w Libii. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie – audiobook
Bettger Frank
Ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie. W książce znajdujemy cenne wskazówki, inspirujące studia przypadków, jak wyrobić w sobie styl i technikę świetnego sprzedawcy. Książka Bettgera jest wielkim bestsellerem, a dla milionów jego czytelników to swoisty katechizm handlowca. Carnegie nazwał ją najbardziej użyteczną i inspirującą książką o sprzedaży jaką kiedykolwiek napisano. Dziś...Data dostępności:
Data publikacji:
Wstęp do lingwistyki w biznesie – ebook
Stanisław Goźdź-Roszkowski Julia Mazurkiewicz-Sułkowska
Publikacja stanowi pierwszy na rynku wydawniczym podręcznik przygotowany z myślą o studentach i wykładowcach kierunku lingwistyka dla biznesu – interdyscyplinarnego kierunku o profilu praktycznym, mającego na celu zapewnienie studentom zarówno kompetencji lingwistycznych, jak i menedżerskich. Zawiera definicje i analizy najważniejszych pojęć i terminów oraz teorii i innych kluczowych zagadnień wprowadzanych...Data dostępności:
Data publikacji:
Prywatyzując Polskę. O bobofrutach, wielkim biznesie i restrukturyzacji pracy – ebook
Elizabeth Dunn
Prywatyzując Polskę Elizabeth Dunn to książka o tym, jak zmieniał się współczesny kapitalizm. Autorka zatrudniła w się w fabryce Alima-Gerber, gdzie z bliska obserwowała pracowników sprywatyzowanego przedsiębiorstwa w Rzeszowie. W książce opisuje, jak zmieniały się ich koncepcje własnej tożsamości, wizje miejsca w zmieniającej się rzeczywistości ekonomicznej i społecznej. Dunn pokazuje konsekwencje...Data dostępności:
Data publikacji:
Światowa Organizacja Handlu i Unia Europejska wobec nowych wyzwań we współczesnym biznesie międzynarodowym – ebook
Zdzisław W. Puślecki
Celem monografii jest przedstawienie Światowej Organizacji Handlu i Unii Europejskiej w warunkach nowych wyzwań współczesnego biznesu międzynarodowego. W perspektywie funkcjonowania WTO i Unii Europejskiej istotna jest potrzeba osłabienia neoprotekcjonizmu rolnego, a także protekcjonizmu regulacyjnego poprzez harmonizację i wzajemne uznawanie norm. Zmiany w gospodarce światowej spowodowane COVID-19...Data dostępności:
Data publikacji:
Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu – audiobook
Richard Branson
Like a Virgin. Czego nie nauczą Cię w szkole biznesu to książka napisana z perspektywy założyciela dużego biznesu, który wyzwolił się od biznesowego szablonu, a całą wiedzę jaką ma o skutecznym prowadzeniu przedsiębiorstwa czerpie z własnego, czterdziestoletniego doświadczenia. Książka Richarda Bransona to zebrane w całość najlepsze biznesowe wskazówki autora, które pierwotnie pojawiły się w „New York...Data dostępności:
Data publikacji: