biznesmena
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 2
- KLASYKA LITERATURY BIZNESOWEJ WRESZCIE W POLSCE Mark H. McCormack – pionier marketingu sportowego i jeden z najbardziej wpływowych amerykańskich przedsiębiorców – odsłania kulisy skutecznego zarządzania, negocjacji i prowadzenia firmy. Swoje porady opiera na wieloletnim doświadczeniu w budowaniu globalnej organizacji o wielomilionowych przychodach. Niezależnie od tego, czy chodzi o sfinalizowanie...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie