biznesowe
Liczba pozycji: 19
Zarządzanie instytucjami kredytowymi. Strategie, modele biznesowe i operacyjne – ebook
Marek Proniewski Wojciech Tarasiuk
Książka powstała jako rezultat wieloletniego doświadczenia autorów, wyniesionego z prowadzenia zajęć dydaktycznych oraz zarządzania bankiem na różnych szczeblach decyzyjnych. Podstawowa tematyka podręcznika dotyczy zmian, jakie zachodzą w systemie bankowym oraz w procesach zarządzania nim. Opisano w nim zarządzanie bankiem z perspektywy średniego szczebla decyzyjnego, z elementami niezbędnymi do zrozumienia...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie strategiczne w samorządach lokalnych – ebook
Henryk Gawroński
Zjawiska zachodzące we współczesnym demokratycznym społeczeństwie powodują, że mimo postępującej globalizacji gospodarki wzmaga się identyfikacja społeczeństw w wymiarze lokalnym. Głównym celem niniejszej książki jest wskazanie podstawowych problemów i instrumentów zarządzania strategicznego w samorządach lokalnych. Na podstawie analizy aktualnie przyjętych strategii rozwoju lokalnego w samorządach...Data dostępności:
Data publikacji:
Restrukturyzacja i upadłość przedsiębiorstw 2.1 – ebook
Rafał Adamus Maciej Geromin Bartosz Groele Zbigniew Miczek
Publikacja pod redakcją R. Adamusa, M. Geromina, B. Groele, Z. Miczka pt. „Restrukturyzacja przedsiębiorstw 2.1" zawiera zbiór referatów odnoszących się do najważniejszych zagadnień z zakresu prawa restrukturyzacyjnego oraz prawa upadłościowego , które zostały zaprezentowane w ramach kongresów Prawa Upadłościowego oraz Kongresów Prawa Restrukturyzacyjnego organizowanych przez Instytut Allerhanda w...Data dostępności:
Data publikacji:
Innowacyjna bankowość internetowa. Bank Web 2.0 – ebook
Elżbieta Guzek Emil Ślązak
Książka jest pierwszą publikacją na rynku wydawniczym w Polsce, która zawiera tak kompleksową i wszechstronną analizę nowego wymiaru funkcjonowania bankowości internetowej w ramach tzw. modelu Web 2.0. Autorzy książki przedstawiają najistotniejsze uwarunkowania i mechanizmy wdrożeń różnorodnych innowacji internetowych Web 2.0. Wskazują na ich duże znaczenie dla rozwoju konkurencyjności banków w warstwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Rynek papierów wartościowych strefy euro – ebook
Wiesława Przybylska-Kapuścińska
Rynek papierów wartościowych strefy euro jest jednym z najmłodszych obszarów światowego rynku finansowego. Jego powstanie stało się możliwe dzięki wprowadzeniu swobody przepływu kapitału oraz powołaniu w 1999 roku Unii Gospodarczo- Walutowej. Znajomość tego dynamicznie rozwijającego się rynku jest obecnie szczególnie potrzebna ze względu na możliwość lokowania w przyszłości w szerszym zakresie polskich...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski w samochodzie. W pracy – audiobook
Edgard
Angielski w samochodzie W pracy: - ponad 70 minut nagrań profesjonalnych lektorów - 16 lekcji tematycznych - aktualne i przydatne zagadnienia, m.in. rozmowa o pracę, spotkania biznesowe, podwyżka, awans - niezbędne słowa i zwroty związane z pracą i karierą - teksty oraz dialogi pokazujące użycie języka w praktyce - pytania sprawdzające zrozumienie tekstów. Z kursem Angielski w samochodzie...Data dostępności:
Data publikacji:
Relacje pomiędzy sferą zewnętrzną i sferą wewnętrzną działań administracji publicznej – ebook
Piotr Dobosz Aleksandra Puczko
Publikacja ukazuje relacje pomiędzy sferą zewnętrzną i sferą wewnętrzną działań administracji publicznej. Relacje te odnoszą się do współpracy i interakcji organów administracji państwowej z innymi podmiotami, takimi jak obywatele, organizacje pozarządowe czy otoczenie biznesowe. W książce przedstawiono kompletny i różnorodny obraz zagadnienia od strony teoretycznej, normatywnej, ustrojowej, materialnoprawnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji – audiobook
Ewa Wilmanowicz
Poznaj cechy prawdziwego lidera Przekonaj się, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej marki osobistej Naucz się wykorzystywać narzędzia wpływu społecznego By roztaczać szefa czar. Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika się z zawodowym,...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczna reklama na LinkedInie – audiobook
Artur Jabłoński
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów! W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes a ochrona konkurencji – ebook
Anna Fornalczyk
W książce omówiono biznesowe skutki regulacji w dziedzinie prawa konkurencji. Zaprezentowano najnowszy stan prawny i faktyczny w zakresie percepcji i stosowania prawa konkurencji. Czytelnicy znajdą tu odpowiedzi na wiele ważnych pytań, m.in.: * Jak rozwijać biznes, aby nie popaść w konflikt z prawem konkurencji? * Jak budować przewagę konkurencyjną firmy, aby nie spotkać się z zarzutem nadużywania...Data dostępności:
Data publikacji: