blue
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 2
- Termin „niebieska gospodarka” (blue economy, BE) zyskuje coraz większą popularność, szczególnie w związku z potrzebą zintensyfikowania unijnych i globalnych działań na rzecz wody, a także podkreślania znaczenia strategicznego podejścia Unii Europejskiej do bezpieczeństwa wodnego (konkluzje z posiedzenia Rady Europejskiej z marca 2023 roku) oraz możliwości wprowadzenia w państwach członkowskich Niebieskiego...
Data dostępności:
- Na temat strategii działalności w mediach społecznościowych napisano wiele, zarówno w publikacjach naukowych, jak i branżowych. Czy jednak można mówić o „strategii social media”? Czy może raczej strategia jest tylko jedna – na poziomie organizacji, a wszystko inne (w tym działania operacyjne związane z mediami społecznościowymi) powinno być jej podporządkowane? Opracowywane przez praktyków i teoretyków...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie


