budowanie
- Tom studiów autorstwa wybitnej historyk sztuki, poświęconych rozmaitym aspektom architektury wznoszonej w XIX i XX wieku na Pomorzu i Żmudzi, a zwłaszcza w Gdańsku. Małgorzata Omilanowska pisze między innymi o fenomenie późnej defortyfikacji Gdańska w kontekście zmian zachodzących w urbanistyce miast europejskich w XIX wieku, o problemie interpretacji neorenesansu niemieckiego wobec poszukiwań gdańskiej...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Budowanie wizerunku w oparciu o współpracę” jest praktycznym przewodnikiem po dobrej współpracy, która ma znaczący wpływ na budowanie wizerunku. To podstawy do tworzenia efektywnych zespołów i utrzymania w nich odpowiednich relacji. Przewodnik jest połączeniem praktycznej wiedzy z zakresu team-buildingu i psychologii osobowości, oraz przekazu w lekkiej, przystępnej dla każdego nie-akademickiej fo...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka prowadzi czytelnika przez proces kształtowania autentycznego wizerunku i efektywnej komunikacji. Przedstawia tajniki skutecznego budowania marki osobistej, ukazując jak świadome wybory w komunikacji wpływają na postrzeganie. Książka oferuje praktyczne porady dotyczące rozwoju autentycznego stylu komunikacji, zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej. To podręcznik dla profesjonalistów dążących...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka skupia się na przekazywaniu praktycznych wskazówek mężczyznom dotyczących budowania lepszych relacji partnerskich. kładzie szczególny nacisk na rozwijanie umiejętności komunikacyjnych, empatii. Omawia również znaczenie wsparcia emocjonalnego i budowania zaufania w związku. Książka zawiera konkretne techniki i strategie, które mają na celu poprawę zrozumienia i satysfakcji w relacjach skupiając się...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka zaczyna się od wyjaśnienia podstawowych pojęć, czym jest wizerunek i reputacja, a następnie przedstawia wskazówki dotyczące identyfikacji celów wizerunkowych oraz skutecznego budowania autentycznego wizerunku. przedstawia skuteczne strategie zarządzania reputacją oraz praktyczne wskazówki dotyczące radzenia sobie z kryzysami wizerunkowymi. Książka przeznaczona dla wszystkich, którzy pragną...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka to niezbędne kompendium dla każdego, kto dąży do skutecznego zarządzania reputacją. Autor zgłębia tajniki budowania autentycznego wizerunku oraz prezentuje strategie komunikacji, kluczowe dla kreowania pozytywnego wizerunku siebie jak i organizacji. Książka ta stanowi cenny przewodnik dla liderów biznesu, społecznościowych i wszystkich, którzy pragną umiejętnie kierować swoją reputacją w dzisiejszym...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W publikacji omówiono kluczowe zagadnienia związane z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnościami. Autor opisuje prawne i zarządcze aspekty budowania efektywnej polityki różnorodności i podkreśla istotny wkład, jaki ci pracownicy wnoszą do organizacji. Czytelnik dowie się z lektury m.in: • jaka jest sytuacja osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy w Polsce; • jakie są bariery i stereotypy dotyczące...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Oczywiście, nawiązywanie więzi z dzieckiem najlepiej zacząć od samych narodzin (albo i wcześniej), ale i Ci, którzy są już bardziej zaawansowani na swojej rodzicielskiej drodze, mają jeszcze duże pole do popisu. Okazuje się, że płaszczyzn budowania pełnych miłości relacji z dzieckiem jest wiele. Agnieszka, autorka - nauczycielka przedszkolna z wieloletnim doświadczeniem, trenerka przyszłych nauczycieli...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W ostatnich dekadach otoczenie organizacji uległo głębokiej transformacji, a kluczową rolę odgrywa wielokierunkowa współzależność podmiotów. Partnerzy coraz częściej podejmują działania wspólne, tworząc tzw. sieci międzyorganizacyjne. Zrozumienie i wyjaśnienie uwarunkowań ich funkcjonowania stanowi obecnie istotne wyzwanie w obszarze zarządzania strategicznego. W książce pogłębiona została problematyka...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Publikacja jest nowatorską próbą wypracowania teoretycznych podstaw koncepcji marki terytorialnej w polskiej literaturze przedmiotu, jak również praktycznym poradnikiem dla samorządów miejskich w zakresie ukazania podstaw strategii budowy pożądanego wizerunku miasta wokół zidentyfikowanych wyróżników jego tożsamości. W monografii autorka wyjaśnia prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Żyjemy w świecie, który nieustannie nakłania nas do osądzania i oceniania samych siebie. W świecie, w którym dominuje pogląd, że uszczęśliwić nas mogą jedynie sukces, osiągnięcia i działanie. Nic więc dziwnego, że wielu z nas ma skłonność do mierzenia własnej wartości poprzez porównania z innymi. A gdy nie udaje nam się zrealizować własnych celów i zamierzeń, odczuwamy przygnębienie, niepokój, złość,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Książka przedstawia praktyczne narzędzia do wzmocnienia samoświadomości, odkrywania swoich mocnych stron i pokonywania ograniczeń. Czytelnicy zdobędą umiejętności dotyczące mocy komunikacji i odporności na manipulację, dowiedzą się, jak tworzyć zdrowe relacje. Książka podkreśla znaczenie budowania zdrowego otoczenia społecznego. książka zapewnia kompleksowe podejście do samoświadomości, rozwoju osobistego,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- „Umiejętności miękkie w pracy przedstawia podstawowe pojęcia związane z umiejętnościami miękkimi oraz kluczowe umiejętności, które są niezbędne w dzisiejszym świecie biznesu. Autor omawia metody diagnozowania i rozwijania tych umiejętności, a także przedstawiają sposoby budowania kultury organizacyjnej, która sprzyja ich rozwojowi. Książka porusza również kwestie wyzwań i barier w rozwoju umiejętności...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe. Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Autorzy, bazując na swoich wieloletnich doświadczeniach w pracy z młodzieżą, stworzyli niezbędnik dla wszystkich, którzy odpowiadają za wychowanie młodych ludzi: rodziców, wychowawców oraz osób duchownych. Z humorem, a jednocześnie ze stanowczością, pokazują jak w dzisiejszym świecie nadążyć za nastolatkiem, jak wspierać go na drodze niewinności i czystości. Gra toczy się o zdrowie fizyczne i...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Niniejsza książka prezentuje wybrane aspekty koncepcji marketingu relacji zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej. Pozwala to czytelnikowi przekonać się o możliwościach i zakresie aplikacji koncepcji marketingu relacji w realnych działaniach podejmowanych przez przedsiębiorstwa na rynku. Poruszone zagadnienia są rezultatem badań polskich specjalistów z zakresu rynku business to business....
Data dostępności:
Data publikacji:
- Celem badań terenowych zaprezentowanych w publikacji była rekonstrukcja rytuałów interakcyjnych praktykowanych przez kuratorów rodzinnych w relacjach z nadzorowanymi w przestrzeni wielkomiejskiego centrum. Analiza i interpretacja zgromadzonego materiału empirycznego ujawniły, że w obliczu problemów i oczekiwań podopiecznych oraz specyficznych warunków terenu kuratorzy muszą wykorzystywać wiele różnych...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Agnieszka Lipska należy do osób szczególnie uzdolnionych. Jej wiersze ukazują dużą wrażliwość i ogromny talent, dbałość o formę i treść, budowanie iście malarskich metafor. Poetka kreśli przed nami (nad)rzeczywistość wręcz namacalną. Nowe wiersze przynoszą całą gamę niesamowicie głębokich emocji oraz refleksji, które przyciągają, intrygują i zaskakują.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Czy Dorota Zawadzka, słynna Superniania, miała problemy z wychowywaniem własnych dzieci? Czy sama była nieznośna? Jaką ma receptę na sukces, wychodzenie z niepowodzeń, budowanie ciepłych relacji rodzinnych? Biografia Doroty Zawadzkiej to jednocześnie poradnik dobrego życia.
Data dostępności:
Data publikacji:
- Poradnik „Wolność od jedzenia – jak pokonać uzależnienie i odzyskać kontrolę nad zdrowiem” to wartościowy przewodnik dla osób zmagających się z kompulsywnym jedzeniem i uzależnieniem od jedzenia. Książka ta oferuje zrozumienie mechanizmów stojących za emocjonalnym i nawykowym jedzeniem, jednocześnie dostarczając narzędzi do skutecznego przezwyciężenia tych wyzwań. Podkreślam, że uzależnienie od...
Data dostępności:
Data publikacji: