business
Liczba pozycji: 69
Modele biznesu przedsiębiorstw. Analiza i raportowanie – ebook
Jan Michalak
W warunkach nieciągłości zmian w otoczeniu, rosnącej presji konkurencji i konieczności poszukiwania efektywnych rozwiązań kreujących wartość dodaną dla interesariuszy koncepcja modelu biznesu staje się coraz bardziej atrakcyjnym podejściem do zintegrowanego zarządzania strategicznego i operacyjnego przedsiębiorstwem. Niniejsza publikacja - jako jedna z pierwszych w polskim piśmiennictwie - jest poświęcona...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie szkoleniami. Jak skutecznie realizować politykę szkoleniową w firmie – ebook
Paweł Kopijer
Praktyczny przewodnik krok po kroku po planowaniu i realizacji projektów szkoleniowych, zawierający narzędzia i komentarz wdrożeniowy Polityka szkoleniowa wielu organizacji nadal jest nastawiona na sprawną realizację szkoleń, tymczasem chodzi o to, by była efektywnym narzędziem biznesowym pozwalającym firmie rentownie inwestować w coraz istotniejszy element przewagi konkurencyjnej, jakim są ludzie....Data dostępności:
Data publikacji:
Dynamics of Team Engagement: DISC D3 as the key to effective recruitment, relationship-building and competence development – ebook
Anna Sarnacka-Smith
Compendium of knowledge on engagement Team's engagement does not just appear out of nowhere. It does not just appear out of thin air, nor does it disappear without any reason. It is the result of our working in the DISC D3 spirit - that requires everyone in the team to make an effort, with the leader in particular. Significant engagement, taking personal responsibility for individual and team goals,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing 5.0. Technologie Next Tech – ebook
Philip Kotler Hermawan Kartajaya Iwan Setiawan
Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...Data dostępności:
Data publikacji:
Firma bez strachu – ebook
Amy C. Edmondson
Bezpieczeństwo psychologiczne a efektywność zespołu Szczególnie w dzisiejszej gospodarce opartej na wiedzy tradycyjna kultura „dopasowywania się” i „kontynuowania” oznacza zagładę. Dziś sukces wymaga ciągłego napływu nowych pomysłów, zdolności do poszukiwania rozwiązań i krytycznego myślenia. Profesor Harvard Business School, autorka niniejszej książki, Amy C. Edmondson, już...Data dostępności:
Data publikacji:
POST CORONA - od kryzysu do szans – ebook
Scott Galloway
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii. Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie...Data dostępności:
Data publikacji:
Gospodarka cyfrowa – ebook
Katarzyna Śledziewska Renata Włoch
Publikacja opisuje zmiany związane z transformacją cyfrową zachodzące w obszarze funkcjonowania rynku, produkcji, konsumpcji, pracy i państwa nowej generacji z perspektywy ekonomii i socjologii. Wychodząc od określenia „przemysł 4.0”, obejmującego sztuczną inteligencję, Big Data, Internet Rzeczy, algorytmizację, automatyzację, komunikowanie się maszyn i in. autorki przybliżają główne obszary gospodarki...Data dostępności:
Data publikacji:
The Concept of a Comprehensive Approach to Knowledge Management in the Organization – ebook
Irena Figurska
During its entire history, the world has never changed as quickly as it is today. Customers' expectations, as well as widely understood conditions of doing business, are changing continuously. In consequence, the problems which the organizations must face, as well as resources, methods, and tools, which can help solve them, are undergoing constant changes. Solving these problems requires appropriate...Data dostępności:
Data publikacji:
Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę – ebook
Grzegorz Kosson
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę. Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się wielcy zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... złamali konwencję! Tradycyjne...Data dostępności:
Data publikacji:
Systemy informatyczne zarządzania – ebook
Jerzy Kisielnicki
Obecny świat jest zupełnie inny niż z był 20 czy nawet 10 lat temu. Wiruje, zmienia się i wciąż nam ucieka. Tam gdzie jest mój laptop tam jest moja uczelnia, moja praca, moja rozrywka. Czas nabrał nowego wymiaru, przestrzeń to jest tylko jeden “klik”. Przed nami nowe możliwości - powstał największy nieograniczony e-rynek ale powstały też nowe zagrożenia - cyberterroryzm. Książka odzwierciedla...Data dostępności:
Data publikacji: