cel 1
Liczba pozycji: 6
Stan Rzeczy 2013/1 (4) – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Interdyscyplinarne pismo za cel stawia sobie umożliwienie dialogu między socjologią a innymi dyscyplinami z kręgu nauk społecznych i humanistycznych: antropologią, ekonomią, filozofią, historią, literaturoznawstwem, prawem, teologią etc. Interdyscyplinarność rozumiemy zarówno jako przekraczanie granic między wąsko zakreślonymi polami badawczymi, jak i łączenie rozmaitych technik i metod badawczych....Data dostępności:
Data publikacji:
Moja Harmonia Życia – e-wydanie – 1-2/2024
Moja Harmonia Życia” to ogólnopolski miesięcznik tworzony przy udziale szerokiego grona ekspertów i praktyków z wielu dziedzin: jak psychologia, filozofia, medycyna naturalna, medycyna konwencjonalna, dietetyka, kosmetologia, nauki ścisłe, kulturoznawstwo, trenerów rozwoju osobistego. Mimo różnorodności tematów, które podejmuje, ukierunkowane jest na jeden cel: poprawę jakości życia i zdrowia...Data dostępności:
Data publikacji:
ITwiz – e-wydanie – 1/2024
Magazyn ITwiz tworzony jest przez doświadczonych dziennikarzy i najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach . Dzięki temu jest silnym merytorycznie pismem eksperckim. Piszemy o IT zwracając uwagę na biznesowe aspekty technologii i opisywanych projektów. Informujemy, pokazujemy rozwiązania problemów, podsuwamy pomysły . Pomagamy dzisiejszym liderom IT w szybko zmieniającym się krajobrazie technologicznym...Data dostępności:
Data publikacji:
Nauka Innowacje Biznes – e-wydania – 3-4/2023
Misją czasopisma Nauka Innowacje Biznes jest pokazanie rzeczywistej działalności i potencjału Instytutów, Uczelni, Wydziałów, zespołów badawczych, innych jednostek działających i współpracujących w obszarze nauki, innowacji, gospodarki, przemysłu, biznesu, nowych technologii. Czasopismo Nauka Innowacje Biznes popularyzuje wiedzę na temat rzeczywistej działalności opisywanych podmiotów. Lektura zawartości...Data dostępności:
Data publikacji:
Leadershift. Przemiana przywództwa, czyli 11 kroków, które musi przejść każdy lider – audiobook
John C. Maxwell
Jeśli chcesz być skutecznym liderem, musisz się zmieniać. Nie możesz być wciąż taki sam, nie możesz tak samo myśleć i działać, jeśli liczysz na sukces w świecie, który nie pozostaje taki sam. Chcąc osiągnąć doskonałość w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, liderzy muszą być zwinni i zdolni do adaptacji - kluczem jest nauczenie się, jak dokonywać przemian przywództwa. W książce Leadershift....Data dostępności:
Data publikacji:
To jest marketing! – audiobook
Seth Godin
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...Data dostępności:
Data publikacji: