centrum

Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Liczba pozycji: 4
  • Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Czy wiesz, w czym tkwi sekret skutecznego handlowania? Masz świetny produkt. Oferujesz znakomitą usługę. Dbasz o reklamę i o jakość obsługi. A jednak czegoś Ci brak. Klientów. Jest ich za mało, by Twoja firma mogła inwestować i rozwijać się w sposób, na jakim Ci zależy. A Ty spędzasz długie godziny, zastanawiając się, dlaczego tak się dzieje... W sytuacji podobnej do Twojej jest wielu właścicieli...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,17 zł 46,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,17 zł

    Więcej

    • MP3
  • Dlaczego klienci od Ciebie nie kupują? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    Czy wiesz, w czym tkwi sekret skutecznego handlowania? Masz świetny produkt. Oferujesz znakomitą usługę. Dbasz o reklamę i o jakość obsługi. A jednak czegoś Ci brak. Klientów. Jest ich za mało, by Twoja firma mogła inwestować i rozwijać się w sposób, na jakim Ci zależy. A Ty spędzasz długie godziny, zastanawiając się, dlaczego tak się dzieje... W sytuacji podobnej do Twojej jest wielu właścicieli...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,17 zł 46,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,17 zł

    Więcej

    • MP3
  • Situation Room – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO
    George Stephanopoulos – legendarny dziennikarz polityczny, a zarazem były doradca prezydenta Clintona – przedstawia historię najważniejszych kryzysów, obserwowanych z miejsca, w którym dwunastu prezydentów Stanów Zjednoczonych podejmowało kluczowe decyzje, często pod niewyobrażalną presją – Sali Kryzysowej w Białym Domu. Żadne inne pomieszczenie nie definiuje lepiej roli Ameryki w świecie i żadne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,24 zł 46,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,24 zł

    Więcej

    • MP3
  • Szczera prawda o nieuczciwości – audiobook
    CENA NEXTO
     „Wybitna” – „New York Times” Autor bestsellera „New York Times”, Potęga irracjonalności powraca ze skłaniającą do refleksji książką, która podważa nasze przekonania na temat uczciwości i zmusza nas, byśmy byli ze sobą szczerzy. Czy ryzyko wpadki wpływa na naszą skłonność do oszustwa? W jaki sposób firmy torują drogę oszustwu? Czy współpraca czyni nas bardziej czy mniej uczciwymi? ...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,92 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł

    Więcej

    • MP3