chcemy
Liczba pozycji: 14
Forbes Women – eprasa – 2/2024
Magazyn, którego misją jest dążenie do równouprawnienia różnych płci w biznesie. Dlatego nie różnicujemy bohaterów ze względu na płeć. Działając w biznesie wszyscy - czy to kobiety, czy mężczyźni - muszą grać zgodnie z tymi samymi regułami wyznaczonymi przez Kodeks Spółek Handlowych i Prawo Pracy. Chcemy inspirować do działania, pomagać zdobywać wiedzę i doświadczenie, angażować panie i panów do...Data dostępności:
Data publikacji:
Reksio i Pucek. Historia psich figlów – audiobook
Jan Grabowski
Reksio i Pucek to zbiór opowiadań, opowiadających zabawne historie dwóch piesków, Reksia i Pucka. Gospodarz kupuje od starej babiny rasowego jamnika, któremu nadaje imię Reks, a ten bardzo szybko przyprowadza do domu zbłąkanego szczeniaka, który również zostaje przygarnięty przez właściciela. Razem Reksio i Pucek przeżywają wiele zabawnych przygód. Historia Reksia i Pucka zdobyła serca wielu pokoleń...Data dostępności:
Data publikacji:
Więź 4/2015 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Europa stanęła przed wielkim problemem, którego wcześniej usiłowała nie dostrzegać. Analizując zjawisko nowej fali uchodźców, chcemy pamiętać, że uchodźca to przede wszystkim nasz bliźni. Dzisiejszej Polsce przydałyby się solidne korepetycje z wzajemnej autonomii Kościoła i państwa. Zasada ta zapisana jest w dwóch konstytucjach: soborowej i państwowej. Ma również korzenie teologiczne. Może zatem potrzebne...Data dostępności:
Data publikacji:
Baśń o Kopciuszku – audiobook
Artur Oppman
Przyrodnie siostry Kopciuszka przymierzają szklany, zgrabny pantofelek. Na żadną z nich nie pasuje. Zza pieca wychodzi dziewczyna w poniszczonej sukience, także przymierza but i… My dorośli doskonale znamy tę opowieść o tym jak zły czar nagle pryska, a dobro zwycięża zło. Chcemy też, by znały ją nasze dzieci, bo ta bajka jest obowiązkową lekturą każdego malucha. Teraz proponujemy ją w nowej jeszcze...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak wytresować kota? – audiobook
Dawid Ratajczak
Czy kota można wyprowadzić na spacer? Oczywiście! Jeśli tylko chcemy zmierzyć się z próbą prowadzenia na smyczy pługa (nawet ślad zostaje podobny). Czy kota można wykąpać? Tak, tylko najpierw upewnijmy się (dwukrotnie!), że nie mamy innego wyjścia. Kąpiel kota to duże przedsięwzięcie. Tak duże, że zostaje na długo, jeśli nie na zawsze, w pamięci wszystkich w nie zaangażowanych. Jest to potem...Data dostępności:
Data publikacji:
KRONOS 3/2017. Kościuszko - bohater filozoficzny – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Kolejny numer kwartalnika „Kronos”, poświęcony Tadeuszowi Kościuszce, jego republikańskiej religii i nadludzkiej charyzmie. Kim jest bohater historyczny? I czy ta postać (a właściwie te różne postacie) są w ogóle tematem filozofii? Czy filozofia ma w kwestii bohatera historycznego coś do powiedzenia? Filozof powinien zacząć od problemu metody. Decyzją filozoficzną jest rozstrzygnięcie, czy bohatera...Data dostępności:
Data publikacji:
Krytyka Polityczna nr 40-41. Instytucja krytyczna – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Najnowszy, 40-41 numer Krytyki Politycznej to efekt dłuższej pracy kilku osób: Oleksija Radynskiego, Pauli Strugińskiej, Zofii Waślickiej, Artura Żmijewskiego i członków grupy Winter Holiday Camp. Publikujemy w nim rozmowy z pracownikami instytucji kultury – głównie z ich dyrektorami – od galerii sztuki współczesnej po muzeum historyczne. Chcemy dowiedzieć się od nich, czym te instytucje są, jak chcą...Data dostępności:
Data publikacji:
Miesięcznik Znak. Maj 2013 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Temat miesiąca: Zamknięci w ideologiach Polacy podzieleni są na zamknięte, zideologizowane frakcje, które nie mają sobie wzajemnie nic do powiedzenia. Dlaczego nie chcemy już się spierać, a dążymy jedynie do podporządkowania sobie innych? Do czego doprowadzą nas wojny kulturowe? W temacie m.in. Ideologie w czasach kryzysu – rozmowa z Dariuszem Gawinem Aleksander Smolar: wojny kulturowe są...Data dostępności:
Data publikacji:
Krytyka Polityczna, nr 37-38. Nowoczesność na peryferiach – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Indie były i są dla nas wielką niewiadomą. Pozostały krajem tajemniczej egzotyki, gdzie wszystko jest inaczej i bardziej. Nowy orientalizm jest jednak subtelniejszy, często skrywa się za parawanem wrażliwości społecznej. Kiedy załamujemy teatralnie ręce nad utrzymującymi się podziałami kastowymi i jednocześnie oburzamy, gdy obok slumsów wyrastają luksusowe siedziby potentatów IT, nie przejdzie nam...Data dostępności:
Data publikacji: