chemii
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 5
- Historia nauki dowodzi, że wiek XIX był czasem chemii, XX fizyki, a XXI prawdopodobnie będzie wiekiem biologii. Nauki biologiczne należą do tych, które w coraz szybszym tempie spektakularnie wyjaśniają skomplikowane mechanizmy rządzące między innymi światem roślin. W świetle dzisiejszej wiedzy śmiało możemy mówić o inteligentnych zachowaniach roślin. Lektura książki Maurice’a Maeterlincka -...
Data dostępności:
Data publikacji:
- """Przygody Sherlocka Holmesa"" to pierwszy zbiór opowiadań o słynnym detektywie. Stał się on kanonem powieści kryminalnych dla późniejszych autorów. Początkowo uśmiercony przez Conan Doyle'a - Holmes, powraca w następnych opowiadaniach po protestach czytelników. Dwaj przyjaciele: Sharlock Holmes i John Watson pasjonują się kryminalistyką. Podróżując wspólnie, natrafiają na coraz ciekawsze sytuacje,...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Połącz rozrywkę z nauką! Audiobooki w języku angielskim to doskonała pomoc w ćwiczeniu wymowy oraz oswajaniu się z językiem. Dzięki korzystaniu z nagrań czytanych przez profesjonalnego lektora - native speakera - osłuchasz się ze sposobem wymawiania poszczególnych głosek oraz całych słów i poprawisz swoją wymowę oraz umiejętność słuchania ze zrozumieniem. Nie będziesz miał także problemu z rozpoznaniem...
Data dostępności:
Data publikacji:
- W ramach serii Skarby Mądrości ukazał się drugi tom: Niezwykłe historie zwykłych ludzi - sekrety ich osiągnięć - Alfred J. Palla - Albert Einstein i Werner von Braun oblali w szkole matematykę! - Louis Pasteur w czasie studiów miał najgorsze oceny z chemii!- O Beethovenie jego szkolny nauczyciel muzyki powiedział: „Jako kompozytor jest beznadziejny”.- Tomasz Edison usłyszał od nauczyciela...
Data dostępności:
Data publikacji:
- Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji...
Data dostępności:
Data publikacji:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie