companies
Filtruj po kategorii
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie
Liczba pozycji: 2
- Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym...
Data dostępności:
- Przewodnimi tematami numeru są strategie społeczno-gospodarcze wybranych państw UE oraz polityki pomocy publicznej i rozwoju obszarów wiejskich w kontekście Europejskiego Zielonego Ładu. Pierwszy wątek został podjęty w artykule teoretycznym, w którym dokonano porównania strategii rozwoju społeczno-gospodarczego na przykładzie wybranych państw UE w ujęciu teoriopoznawczym i aplikacyjnym. Drugi jest...
Data dostępności:
Filtruj wyniki wyszukiwania
Filtruj po formacie
Filtruj po cenie


