companies

Liczba pozycji: 2
  • CENA NEXTO
    Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym...

    Data dostępności:

    Cena: 15,03 zł 16,70 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,52 zł

    Więcej

    • PDF
  • Przewodnimi tematami numeru są strategie społeczno-gospodarcze wybranych państw UE oraz polityki pomocy publicznej i rozwoju obszarów wiejskich w kontekście Europejskiego Zielonego Ładu. Pierwszy wątek został podjęty w artykule teoretycznym, w którym dokonano porównania strategii rozwoju społeczno-gospodarczego na przykładzie wybranych państw UE w ujęciu teoriopoznawczym i aplikacyjnym. Drugi jest...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF