Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

computer

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    Do We Live In The Matrix – ebook

    Łukasz Sobczak  

    This book from scratch presents the simulation hypothesis. It is written in an accessible way, in plain language. It contains many amazing and interesting trivia related to the theory that we live in computer simulation. Even if this theory is not foreign to you, you will find here a lot of information about which you certainly had no idea. The book presents evidence for life in simulation as well...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 9,09 zł 10,10 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,10 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Zero to One – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerPROMOCJA

    Zero to One – audiobook

    Peter Thiel   Blake Masters  

    Założyciel PayPala o kulisach powstania największych start-upów Wielką tajemnicą naszych czasów jest to, że wciąż istnieją niezbadane obszary i rzeczy jeszcze nie wynalezione. W książce „Zero to One” legendarny przedsiębiorca i inwestor, Peter Thiel, pokazuje, w jaki sposób możemy tworzyć i odkrywać nowe rzeczy. Thiel wychodzi z założenia, że żyjemy w czasach stagnacji technologicznej,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 23,94 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    The Atom of the Universe – ebook

    Dominique Lambert  

    This book takes us from the early childhood to the last days of George Lemaîitre, the man behind the theory of the primeval atom, now better known as Big Bang theory. But who was George Lemaître? A clergyman, a genius astronomer, an audacious cosmologist, a computer enthusiast ahead of his time, a professor with his head in the clouds, a bon vivant mathematician and gourmand? Dominique Lambert's book...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,91 zł 99,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 99,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook

    Artur Jabłoński  

    Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,70 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,70 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA